jakiś czas temu zauważyłem olej osadzający się na chłodnicy, zbadałem temat i znalazłem winowajce, niestety nie wiem jak się owe miejsce nazywa. Pytanie brzmi co to jest i jak pozbyć się problemu.
jakiś czas temu zauważyłem olej osadzający się na chłodnicy, zbadałem temat i znalazłem winowajce, niestety nie wiem jak się owe miejsce nazywa. Pytanie brzmi co to jest i jak pozbyć się problemu.
więcej fotek ????
Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 27-01-2019 o 17:00
Wygląda mi to na puszczające turbo.
[MENTION=75331]Szagi07[/MENTION] uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki silnik chodzi.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
rozchodzi się o 2.0 jtdm 125kw
Może masz nieszczelne turbo![]()
Podobny problem,
zauważyłem, że pod turbiną cieknie. Nie ma żadnych objawów uszkodzenia turbiny, na 10000km dolałem 400ml oleju. Czy to kwestia uszczelnienia, czy jednak pierwsze objawy potencjalnych kłopotów z turbiną?
Silnik 2.0 jtdm 170KM, przebieg 224000km
Przy mocniejszym przyspieszaniu czasami słychać delikatny pisk ale brzmi on bardziej jak ślizgający się pasek
![]()
odnośnie powyższego problemu minęło już trochę czasu i przybyło kilka tysięcy km, oleju nie ubywa ale pocenie pozostało. Dodatkowo ostatnio gdy podjechałem pod dom i wyszedłem otworzyć bramę usłyszałem, że z tego miejsca słychać wyraźny syk gdy samochód stał z włączonym silnikiem (słychać go było nawet przy zamkniętej masce). Samochód jeździ bezproblemowo, nie dymi, więc uznałem, że może to po prostu kwestia uszczelnienia ale w eperze nie widze nigdzie żadnej uszczelki w tym miejscu. Macie może jakieś pomysły?
A to nie z odmy tak nacieka?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest