Witam serdecznie.
Mamy ubiegły poniedziałek. Wyjechałem w trasę z Radomia do Kielc, na drodze ekspresowej poczułem, że samochód rozpędza się do 150 - 160 km/h, gaz w podłodze, płaska droga i dalej nie przyspiesza. We wtorek byłem umówiony do gazownika, poprosiłem o pomiar na hamowni. Zamiast 120 koni wyskoczyło 90, zamiast ponad 200 Nm momentu pojawiło się 166 Nm. Zrobiłem szybką wymianę oleju, filtrów itd. Dzisiaj znowu wyjazd w trasę. Sytuacja analogiczna co pierwotnie, turbo ciągnie do 150-160 km/h i 4 tyś obrotów na 6 biegu, potem się odcina. W trybie Dynamic przy wykresie użycia turbo na wyświetlaczu nie jest w stanie osiągnąć połowy skali, max to tyle co na zdjęciu, bez względu na to co zrobię. Czy to 1 czy 6 bieg turbo się więcej nie kręci. Jakieś pomysły?
![]()