Pokaż wyniki od 1 till 9 med 9
  1. #1
    Användaren JAG ÄR NY - skrik inte! Avatar kofii12345
    Gick
    08 2018
    Auto
    Giulietta 170km / Stelvio 210km
    Meddelanden
    20

    Domyślnie Wypadanie dwóch zapłonów

    Hej
    Mam Alfe Giuliette 2013 1.4 170km TCT PB+TIS.
    Mam następujący problem. Gdy przytrzymam auto na 2,5k obrotów zapala mi się check engine i jak dłużej przytrzymam auto zaczyna pracować na mniejszej liczbie cylindrów. OBD wyrzuca wyskakiwanie zapłonu na 2 i 3 cylindrze. Gdy zgaszę i odpalę od nowa to motor pracuje normalnie. Wymieniłem świece. Dalej to samo. Sprawdzone były cewki i kompresja oraz instalacja LPG.
    Co może być problemem. Czy może to być jakiś sterownik albo multiair?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.


    › Więcej...: Wypadanie dwóch zapłonów

  2. #2
    Användaren Nybörjare
    Gick
    03 2019
    Auto
    Alfa romeo Giulietta 1.4
    Meddelanden
    59

    Domyślnie

    Citat Skrev kofii12345 Zobacz post
    Hej
    Mam Alfe Giuliette 2013 1.4 170km TCT PB+TIS.
    Mam następujący problem. Gdy przytrzymam auto na 2,5k obrotów zapala mi się check engine i jak dłużej przytrzymam auto zaczyna pracować na mniejszej liczbie cylindrów. OBD wyrzuca wyskakiwanie zapłonu na 2 i 3 cylindrze. Gdy zgaszę i odpalę od nowa to motor pracuje normalnie. Wymieniłem świece. Dalej to samo. Sprawdzone były cewki i kompresja oraz instalacja LPG.
    Co może być problemem. Czy może to być jakiś sterownik albo multiair?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
    To samo występuje na benzynie oraz LPG? Jaką masz instalację?

  3. #3
    Användaren JAG ÄR NY - skrik inte! Avatar kofii12345
    Gick
    08 2018
    Auto
    Giulietta 170km / Stelvio 210km
    Meddelanden
    20

    Domyślnie

    Tak. Ale Gaz był sprawdzany u gazownika (praktycznie jakby zdemontowany).

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Gick
    10 2005
    Bor i
    SV
    Auto
    Alpha bryter på dagen för köpet, och detta tillstånd varar fram till dagen för avyttring.
    Meddelanden
    7,540

    Domyślnie

    Trochę za mało danych podajesz.
    Na pb ile jeździłeś ? 1 km ,100 km ?Jedna minuta kilka dni?
    Cewki zamieniałeś miejscami?
    Lewego powietrza nie dostaje?
    Jakieś błędy?
    Jakie korekty w sterowniku?
    Vem vill strävar efter vägen,
    vem vill inte ser skäl.
    GASOL 155 V6-163 HP-var
    156 V6 LPG-190 KM-var
    147 2.0 TS, 150 HP Selespeed och TIS.-var
    166 2.0 V6 TB -215 KM - TIS-var
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #5
    Användaren JAG ÄR NY - skrik inte! Avatar kofii12345
    Gick
    08 2018
    Auto
    Giulietta 170km / Stelvio 210km
    Meddelanden
    20

    Domyślnie

    Cewki zamieniane miejscami. To samo się dzieje na PB i TIS wszystko na postoju przy przytrzymaniu ok 2,5k obrotów. Błędy P0300, P3002, P3003. Na sterowniku nic nie robiłem, poprzedni właściciel też raczej nie. Jak można coś tam w ogóle zmienić? Da się go jakoś zresetować? Mekaniker właśnie podejrzewał sterownik/elektronike.

  6. #6
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Gick
    10 2005
    Bor i
    SV
    Auto
    Alpha bryter på dagen för köpet, och detta tillstånd varar fram till dagen för avyttring.
    Meddelanden
    7,540

    Domyślnie

    Skoro na postoju to do d..py taka diagnoza.
    Zakręć TIS/ butla/ i zrób tak z 50 -100 km TYLKO na Pb.
    I napisz czy dalej jest to samo.
    Vem vill strävar efter vägen,
    vem vill inte ser skäl.
    GASOL 155 V6-163 HP-var
    156 V6 LPG-190 KM-var
    147 2.0 TS, 150 HP Selespeed och TIS.-var
    166 2.0 V6 TB -215 KM - TIS-var
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #7
    Användaren Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Gick
    10 2011
    Auto
    Ghibli'20, Giulia'18, Tonale'23, Spider'99
    Meddelanden
    10,727

    Domyślnie

    @kofii12345 tak jeszcze doprecyzuj - jak zmienisz cewki np 1<->2, 3<->4 to bledy zostaja na tych samych cylindrach?
    styki we wtyczkach cewek dobrze wygladaja?- nie sa jakies posniedziale albo zbyt otwarte? u mnie w TBi jak walczylem z podszarpywaniem i wielokrotnie wypinalem te wtyczki to w koncu zrobily sie luzne i przestawaly kontaktowac, wtedy zaczely mi wypadac zaplony - wymienialem wtyczki na nowe - w razie czego wystarczy otworzyc, wyjac styki i je troche podgiac. to tak pisze w ramach usuniecia jednej z prostych/tanich potencjalnych usterek, w ramach raczej wykluczenia tego niz naprawy - trzeba jednak zawezac problem i miec pewnosc ze inne sprawy sa tip-top. wiecej nie pomoge bo na MA sie nie znam.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  8. #8
    Användaren JAG ÄR NY - skrik inte! Avatar kofii12345
    Gick
    08 2018
    Auto
    Giulietta 170km / Stelvio 210km
    Meddelanden
    20

    Domyślnie

    Po zamianie dalej na tych samych cylindrach. Styki mekaniker też sprawdzał.

  9. #9
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Gick
    10 2005
    Bor i
    SV
    Auto
    Alpha bryter på dagen för köpet, och detta tillstånd varar fram till dagen för avyttring.
    Meddelanden
    7,540

    Domyślnie

    Citat Skrev kofii12345 Zobacz post
    Po zamianie dalej na tych samych cylindrach. Styki mekaniker też sprawdzał.
    To szukaj
    A nieszczelności na wkrętkach od TIS lub kolektora.
    Szczelności samych wtryskiwaczy od lpg lub pb.
    Najprościej to pojeżdzić na samym pb jak pisałem wcześniej.
    Wyeliminujesz nieszczelne wtryski lpg lub złą regulację samego lpg.
    Jak nic się nie zmieni to szukaj powyższe.
    Ps.99 procent gazowników twierdzi ,że instalacja lpg jest ok.i szukać gdzie indziej,a prawda jest taka ,że 99 procent to własnie lpg powoduje problemy gdy motor jest prawidłowo serwisowany.
    Co to za instalacja lpg ,jakieś dane zdjęcia itd
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 01-09-2019 om 15:10
    Vem vill strävar efter vägen,
    vem vill inte ser skäl.
    GASOL 155 V6-163 HP-var
    156 V6 LPG-190 KM-var
    147 2.0 TS, 150 HP Selespeed och TIS.-var
    166 2.0 V6 TB -215 KM - TIS-var
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Liknande ämnen

  1. Förlust av skjutningar
    Skapad Marco21 i avsnitt 147
    Svar: 3
    Senaste inlägg författare: 21-09-2016, 21:02
  2. Nedfall av skjutningar. AR 147 1.6 TS 105 km
    Skapad GoldeNx3 i avsnitt 147
    Svar: 34
    Senaste inlägg författare: 10-03-2015, 09:50
  3. [GTV] Förlust av skjutningar + slå
    Skapad viruskill i avsnitt Gtv/Gtv, Spider
    Svar: 5
    Senaste inlägg författare: 08-10-2013, 16:41
  4. Förlust av skjutningar AR 156 2,5 V6
    Skapad kosa kosecki 156 §
    Svar: 11
    Senaste inlägg författare: 02-05-2013, 19:14
  5. [145] 1,4 bx 95 " förlust av skjutningar
    Skapad Jesion i avsnitt 145/146/155
    Svar: 12
    Senaste inlägg författare: 09-07-2010, 23:34

Taggar för detta tema

Befogenheter

  • Du kan inte skapa nya trådar
  • Du kan inte att skriva meddelanden
  • Du kan inte för att lägga till bifogade filer
  • Du kan inte för att redigera dina inlägg
  •  
Stötdämpare