Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Ukręcone pokrętło manetki (przełącznika) wycieraczek/komputera

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2020
    Auto
    Alfa Romeo Mito 1.4TB 155 KM Distinctive
    Postów
    3

    Domyślnie Ukręcone pokrętło manetki (przełącznika) wycieraczek/komputera

    Cześć,

    Nabyłem świeżo Alfę Mito i jedną z usterek jest urwane pokrętło do zmiany trybu wycieraczek oraz obsługi komputera.

    Jestem laikiem. Jak wygląda proces i koszta naprawy? Czy możecie kogoś polecić w Krakowie ewentualnie czy warto jechać z tym do ASO?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,

    Wojtek

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomkoziolek
    Dołączył
    02 2019
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta QV 1,4 MA 170 kM
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał kavkaz Zobacz post
    Cześć,

    Nabyłem świeżo Alfę Mito i jedną z usterek jest urwane pokrętło do zmiany trybu wycieraczek oraz obsługi komputera.

    Jestem laikiem. Jak wygląda proces i koszta naprawy? Czy możecie kogoś polecić w Krakowie ewentualnie czy warto jechać z tym do ASO?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,

    Wojtek
    Czeka cię wymiana manetek. Można to zrobić samemu ale jeżeli nigdy tego nie robiłeś to daj do mechanika. Manetki kupisz na allegro , koszt około 100 zł ( zwróć uwagę czy masz światła automatyczne ) , robocizna to 100-150 zł - trzeba zdjąć poduszkę , kierownicę wtedy wymieniasz manetki. Po takiej operacji jak się wszystko zmontuje to ew. osiowanie proxi w MES-ie lub AlfaObd

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar domin
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    762

    Domyślnie

    Szukaj na forum pod hasłem dokładanie tempomatu tam masz jak zdjąć wszystko [emoji6]

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,475

    Domyślnie