Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: Giulietta QV - mody

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2020
    Auto
    Giulietta QV prelift
    Postów
    7

    Domyślnie Giulietta QV - mody

    Hej Alfiarze,

    Jako szczesliwy posiadacz Giulietty QV zdążyłem już sporo czerpać przyjemności ze stockowych możliwości wozu (i tłumaczyć się przed żoną ze średniego spalania 16 litrów :<). Teraz przyszedł czas na drobne modyfikacje.

    To co zrobił poprzedni właściciel:
    -gwintowane zawieszenie
    -wydech INOX racing

    Chciałbym zrobić:
    - Intercooler
    - downpipe
    -mape

    Czyli mówimy o typowym chyba zestawie . Jestem zielony, a sporo rad z różnych źródeł jest sprzecznych, więc uznałem że może dobra i bardziej doświadczona dusza z forum może mi pomoże.

    IC - chciałem kupić z fmic.pl IC w predefiniowanym zestawie. Z jednej strony znam osobe która taki ma i ponoć jest zadowolona (ale mapy jeszcze nie robiła). Cinsoft sugeruje, ze jest IC za mały (rdzeń 550x180x65) i powinien byc 600x300. Dostałem też info od innej osoby, że fmic.pl to jednak raczej jakościowo kaszana i szybko spuchnie. Jak to jest faktycznie? Docelowo nie chce jej krecic na wiecej niz 280-290. Jesli faktycznie jest zły to jest ktośw stanie podpowiedzieć co innego zamówić (i co dodatkowo, bo fmic ma gotowe zestawy montażowe, któych nigdzie indziej nie uświadcze)

    DP - of course najchętniej zrobiłbym sam dp, natomiast w dzisiejszych czasach robi sie to już risky. Katalizator sportowy pewnie jest potrzebny i pewnie Euro 4. Dostałem wycene takiego zestawu 2k netto, czyli pewnie z 2,8 brutto. Cena okay? Jakieś inne rozwiązanie?

    Mapa bez IC nie ma sensu zapewne. A jak bez DP? Jeśli teraz się nie zdecyduje i zrobie samo IC i mape, pewnie pozniej przy zmianie dp bedzie trzeba robic nową mapę?