Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Alfa Romeo Giulietta 2013

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2023
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta
    Postów
    3

    Domyślnie Alfa Romeo Giulietta 2013

    Witam,
    Chciałabym w swojej Giulietcie wymienić fabryczne radio na stację multimedialną i mam pytanie, czy jak zakupię takie radio:

    allegro.pl/oferta/radio-nawigacja-gps-alfa-romeo-giulietta-2010-2020-13024399005

    oraz taką ramkę

    car-tronic.pl/ramka-radiowa-2-din-alfa-guiletta-typ-940-52010-102013-p989?gclid=CjwKCAiAuaKfBhBtEiwAht6H72W5eDVqAhM4zOh QRDKUHQYfj0IYdzF4bbxgIlNNaWhdeepUYGw71RoCokgQAvD_B wE

    czy będzie pasować i czy ramka to jedyny niezbędny element czy coś jeszcze będę musiała dokupić?

    Przy okazji mam jeszcze pytanie czy ktoś posiada to samo radio co w linku i czy warto je zakupić?

    Proszę bez złośliwych komentarzy, nie znam się na tym dlatego pytam.

    Pozdrawiam, Klaudia

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2021
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 170KM LPG
    Postów
    10

    Domyślnie

    Witam
    Zamontowałem ten panel zakupiony w tym sklepie i jeśli chodzi o jakość to jest perfekcyjna . Natomiast montaż chińskiego radia w tym panelu wymaga podpiłowania otworu gdyż chińskie radio jest odrobinę większe od radia markowego . Co do radia czy mi się zadaje czy nie to chyba jest ono większe u góry w opisie brak wymiarów a to ważne . I jeszcze jedna sprawa radio napewno ma za mało pamięci Ram min. 2Gb żeby płynnie chodziło i brak jest zwnętrznego mikrofonu ten wbudowane bardzo słabo odbierają. Dobrze byłoby żeby radio obsługiwało jakiś dedykowany modem internetowyna na karete sim [lub radio z sim] który podłanczasz do radia wrzucasz w schowek i masz zawsze internet w radiu.

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2023
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta
    Postów
    3

    Domyślnie