Strona 95 z 96 PierwszyPierwszy ... 45858687888990919293949596 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 941 do 950 z 955

Temat: Porady eksploatacyjne

  1. #941
    Użytkownik Świeżak Avatar MrEngineer
    Dołączył
    02 2022
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 T jet 120KM
    Postów
    51

    Domyślnie

    Dzięki, to chyba to. Macie pomysł, gdzie to poza ASO kupić?

    Edit: numer się zgadza. W ASO chcą 438zł za klamrę.
    Ostatnio edytowane przez MrEngineer ; 22-08-2022 o 09:37

  2. #942
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2022
    Auto
    -
    Postów
    2

    Domyślnie

    Cześć.
    Mam możliwość kupienia Giulietty QV w dość atrakcyjnej cenie, z tym że do wymiany w najbliższym czasie do wymiany będą na pewno wahacze, tuleje, łożyska kół, tarcze, klocki i układ napędowy (przeguby, półosie, wał) też już wykazują zużycie.
    Może ktoś chociażby orientacyjnie stwierdzić jakie to mogą być koszty? Oczywiście na porządnych częściach, bo jak robić, to porządnie.

  3. #943
    Użytkownik Świeżak Avatar ml3ka
    Dołączył
    04 2020
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta QV / Giulia
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał Budzol Zobacz post
    Cześć.
    Mam możliwość kupienia Giulietty QV w dość atrakcyjnej cenie, z tym że do wymiany w najbliższym czasie do wymiany będą na pewno wahacze, tuleje, łożyska kół, tarcze, klocki i układ napędowy (przeguby, półosie, wał) też już wykazują zużycie.
    Może ktoś chociażby orientacyjnie stwierdzić jakie to mogą być koszty? Oczywiście na porządnych częściach, bo jak robić, to porządnie.
    Wahacze - tył tylko aso, razem z przodem to grubo ponad 3,5k, trzeba by przedzwonić zapytać się po ile to chodzi na ten moment
    Tuleje - są wyżej, jeżeli bez wahaczy wymieniasz same tuleje to P+T +/- 2k
    Tarcze + klocki - tarcze tylko OE reszta się krzywi ale akurat są tanie +/- 1,5k za komplet P+T
    Układ napędowy - półosie to 1k+ za zamienniki, przeguby 600-800zł, a piasty to koło 1k za skf'a, warto też dopytać w ASO

    Do tego robota
    Zalecam do tego porządne sprawdzenie reszty rzeczy, bo jeżeli są takie braki w serwisowaniu to żeby się nie okazało że za chwilę wariatory są do wymiany, turbo do roboty z przewodami bo olej zmieniany co 30 tyś km, może jakiś separator, te części obecnie kosztują worek pieniędzy, wszystko liczone jest w tysiącach
    Ostatnio edytowane przez ml3ka ; 05-09-2022 o 19:12

  4. #944
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar DmX
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Mito QV
    Postów
    626

    Domyślnie

    jednym słowem zakatowana fura ,ktoś się pozbywa bo wie że będzie grubo za doprowadzenie do sprawności.

  5. #945
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,464

    Domyślnie

    Cytat Napisał DmX Zobacz post
    jednym słowem zakatowana fura ,ktoś się pozbywa bo wie że będzie grubo za doprowadzenie do sprawności.
    To zależy jaka jest ta ,,okazyjna,, cena zakupu.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #946
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    Peugeot 307,Alfa 147 1.9 JTD, Alfa Giulietta 1.4 TB 120 km
    Postów
    32

    Domyślnie

    Po raz kolejny zwracam sie z prośbą o pomoc do forumowej braci.Może przeczyta to jakiś elektryk/elektronik.Nasza Giulietta przechodziła remont,była wypięta z akumulatora około miesiąca.W międzyczasie przez to że urwały się dwie śruby przednich sanek,jedyną metodą było dospawanie nakrętek i ich wykręcenie.Operacja się udała ale po złożeniu wszystkiego wyszła katastrofa.MES w pełnej wersji nie łączy się ze sterownikiem silnika,auto nie odpala,są błędy sterownika silnika i chyba pompy ABS.A z poziomu auta informacje o niedostępności start&stop,(chyba immobilajzera),nie słychać pompy paliwa.Domyślam się że się coś zjarało przy spawaniu.Co się w takim przypadku robi i czy ECU ma może jakieś zabezpieczenie w postaci np.bezpiecznika który trzeba sprawdzić?Z góry dziękuję za jakąś poradę

  7. #947
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2022
    Auto
    -
    Postów
    2

    Domyślnie

    Cytat Napisał ml3ka Zobacz post
    Wahacze - tył tylko aso, razem z przodem to grubo ponad 3,5k, trzeba by przedzwonić zapytać się po ile to chodzi na ten moment
    Tuleje - są wyżej, jeżeli bez wahaczy wymieniasz same tuleje to P+T +/- 2k
    Tarcze + klocki - tarcze tylko OE reszta się krzywi ale akurat są tanie +/- 1,5k za komplet P+T
    Układ napędowy - półosie to 1k+ za zamienniki, przeguby 600-800zł, a piasty to koło 1k za skf'a, warto też dopytać w ASO

    Do tego robota
    Zalecam do tego porządne sprawdzenie reszty rzeczy, bo jeżeli są takie braki w serwisowaniu to żeby się nie okazało że za chwilę wariatory są do wymiany, turbo do roboty z przewodami bo olej zmieniany co 30 tyś km, może jakiś separator, te części obecnie kosztują worek pieniędzy, wszystko liczone jest w tysiącach
    Dzięki za odpowiedź i informacje!
    Okazało się, że jednak nie ma takiej tragedii jak się wydawało i do porobienia były rzeczy typowo eksploatacyjne.
    Po sprawdzeniu całości auta, okazuje się że nie jest zakatowane. Na start było trochę do włożenia, ale finalnie usłyszałem, że mam jeździć, dbać i pamiętać żeby wszystko robić na czas a będzie służyło bez problemów.

  8. #948
    Użytkownik Świeżak Avatar Fatefulqt
    Dołączył
    05 2020
    Auto
    Alfa Romeo 159 ti sw 2.4 jdtm
    Postów
    36

    Domyślnie

    Planuje zakup giulietty qv z przebiegiem 185 tys. Zrobiona jest na 300km(duży ic, downpipe, wydech, wieksze turbo) na co warto zwrócić uwagę przy zakupie? Czy warto w ogóle? Słyszałem ze jest problem z częściami zamiennymi i ze są drogie. Proszę o szerzą opinie

  9. #949
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    Peugeot 307,Alfa 147 1.9 JTD, Alfa Giulietta 1.4 TB 120 km
    Postów
    32

    Domyślnie

    Cytat Napisał zozol Zobacz post
    Po raz kolejny zwracam sie z prośbą o pomoc do forumowej braci.Może przeczyta to jakiś elektryk/elektronik.Nasza Giulietta przechodziła remont,była wypięta z akumulatora około miesiąca.W międzyczasie przez to że urwały się dwie śruby przednich sanek,jedyną metodą było dospawanie nakrętek i ich wykręcenie.Operacja się udała ale po złożeniu wszystkiego wyszła katastrofa.MES w pełnej wersji nie łączy się ze sterownikiem silnika,auto nie odpala,są błędy sterownika silnika i chyba pompy ABS.A z poziomu auta informacje o niedostępności start&stop,(chyba immobilajzera),nie słychać pompy paliwa.Domyślam się że się coś zjarało przy spawaniu.Co się w takim przypadku robi i czy ECU ma może jakieś zabezpieczenie w postaci np.bezpiecznika który trzeba sprawdzić?Z góry dziękuję za jakąś poradę
    Już mogę sobie sam odpowiedzieć.Okazało się że uszkodzony został procesor w sterowniku silnika oraz sterownik ABS.Sterownik silnika został naprawiony a pompę ABS kompletną kupiłem z ogłoszenia i podmieniłem sam sterownik.I auto odżyło .I przez to że dałem się zbałamucić stosując przy spawaniu jakieś urządzenie antyprzępieciowe które nic nie dało, z portfela ubyło jakieś 1000 zł.Strata tym większa że Julka miała programowo podniesioną moc która to przez wymianę procesora ( nie dało się odzyskać danych) wyparowała.Ale oczywiście Pan który to naprawiał może za 9 stówek zrobić to na nowo

  10. #950
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2022
    Auto
    Giulietta 1.4 120KM
    Postów
    2

    Domyślnie

    Witam. Jestem świeżym posiadaczem Giulietty 1.4 120KM TB z 2011. Planuje wymienić rozrząd, koło pasowe i zestaw pasków. Czy takie części będą ok?
    Pasek rozrządu DAYCO 94709
    Rolka napinająca paska rozrządu INA 531 0414 30
    Pompa wody ASHIKA 35-00-015
    Koło pasowe wału korbowego DPV1021
    Zestaw paska wieloklinowego INA 529 0013 10
    Z góry dzięki za pomoc.

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 JTDm - wymiany eksploatacyjne i profilaktyczne przy przebiegu 100 - 120 tys km
    Utworzone przez Gary w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 23-07-2013, 22:21
  2. Płyny eksploatacyjne
    Utworzone przez dawidee26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-09-2012, 17:47
  3. [MiTo] Chcę kupić MiTo - czy warto? Jakie są koszty eksploatacyjne?
    Utworzone przez ila34 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-06-2011, 08:57
  4. [155] materiały eksploatacyjne
    Utworzone przez rafal70185 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-08-2010, 22:58
  5. [145] 1,9 TD - wazne pytanie eksploatacyjne
    Utworzone przez showtime w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-10-2008, 08:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory