Strona 23 z 29 PierwszyPierwszy ... 1314151617181920212223242526272829 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 285

Temat: Giulietta - skrzynia biegów

  1. #221
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Calypso
    Dołączył
    02 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    501

    Domyślnie

    To samo miałem napisać, M32 to zgodzę się, że może wchodzi 2.5l i zalecane jest dolanie "ponad stan"... Ale nie w skrzyni C635. No ale jak to w naszym kraju, co mechanik to inna opinia, wiedza... Obserwuj skrzynie i jesli bedzie za dużo oleju to i tak go wypluje robiąc trochę syfu...

  2. #222
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Harvaster
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    była 159 2.0 jtdm 170km, była Giulietta 1.4 MA 170km, jest Giulia Super 2.0T
    Postów
    307

    Domyślnie

    W mojej Julce do skrzyni weszło ok 2L, nie ma opcji żeby weszło 2,5L.

  3. #223
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    QJawyY
    Auto
    Giulietta 2.0 ~200KM 440Nm 2010r
    Postów
    513

    Domyślnie

    Jestem już po przeszczepie skrzyni biegów na taką z 2017r. Skrzynia pasuje choć miałem obawy. Niestety auto dalej w warsztacie bo pękły dwie śruby od sanek...Wyglądały marnie, skorodowane, pocienione, jak wyjęte z ziemi po latach...

    EDIT: Skrzynia pracuje jak trzeba- cicho, 1 i 2 wchodzi cacy. Po za tym upierd... klamkę drzwi kierowcy ;/
    Ostatnio edytowane przez gramian ; 17-06-2019 o 06:10

  4. #224
    Użytkownik Świeżak Avatar Mrseeba03
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB / Ibiza V 1.0 TSI
    Postów
    217

    Domyślnie

    Jesienią ubiegłego roku wymieniałem skrzynię biegów (poprzednia wyła), sprzęgło i koło dwumasowe - cały zestaw LUK. Po tej operacji skrzynia przestała wyć, jednak cały czas nie dawało mi spokoju ciche, cykliczne szuranie na postoju ustępujące po wciśnięciu pedału sprzęgła, stuki przy zmianie biegów (głównie 1>2 i 2>3) i operowaniu pedałem przyspieszenia (głównie w trybie Dynamic wyczuwalne szarpnięcia). Oddałem samochód zaprzyjaźnionemu mechanikowi i ten twierdzi, że to na 100% efekt koła dwumasowego. Czy jest to możliwe? Wiem, że pytanie naiwne, bo wszystko mogło się wydarzyć, ale cholera... w słabej benzynie poleciało by po 8tyś.km / miało wadę fabryczną? Czy bardziej kierować podejrzenia na samą skrzynię biegów? Jak to u Was wygląda Panowie? Czy TTTM? Potrzebuję informacji zanim znów właduję się w niemałe koszta

  5. #225
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 Multi R 200HP First Edition 2k10
    Postów
    1,814

    Domyślnie

    Wszystko ok tttm, taki urok. Lać benzynkę i dawać w palnik [emoji4]

  6. #226
    Użytkownik Świeżak Avatar Mrseeba03
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB / Ibiza V 1.0 TSI
    Postów
    217

    Domyślnie

    Chyba za dużo siedzę w VAG - tam w żadnej nowożytnej skrzyni nic nie łupie!

    Serio jest to naturalne, że zwłaszcza w trybie D, mocno wyczuwalne są szarpnięcia/stuknięcia na niskich biegach? Operując gazem jestem w stanie wymuszać "dwuklik", jakby były luzy na mechanizmie różnicowym. Co najlepsze, tak miałem na każdej z trzech skrzyń biegów / 1 wyła, 2 szurała, 3 ... ???

  7. #227
    Użytkownik Świeżak Avatar Papek
    Dołączył
    01 2019
    Auto
    Giulietta 1.4 170 TCT
    Postów
    33

    Domyślnie

    Orientujecie się co może być przyczyną przeciągania pierwszego biegu (nawet do 3k obr./min.) podczas ruszania po pierwszym odpaleniu? Skrzynia nie zmienia na dwójkę, robi to dopiero po 2-3 sekundach jak odpuszczę gaz (i tako moje serce krwawi, jak widzę 3k obr. na zimnym...). Jak już raczy zmienić, wszystko działa idealnie. Dzieję się tak tylko po dłuższym postoju. Skrzynia TCT.

  8. #228
    Użytkownik Świeżak Avatar Rossi 69
    Dołączył
    11 2018
    Auto
    Giulietta 1,4 MA Lusso TCT 170KM
    Postów
    114

    Domyślnie

    U mnie tak bylo przed kalibracja skrzyni.Dodatkowo bylo to zwiazane z lekkim szarpnieciem.Po kalibracji zmienia na zimnym przy mniej wiecej 2,5k obr/min i plynnie.

  9. #229
    Użytkownik Świeżak Avatar Mrseeba03
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB / Ibiza V 1.0 TSI
    Postów
    217

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mrseeba03 Zobacz post
    Oddałem samochód zaprzyjaźnionemu mechanikowi i ten twierdzi, że to na 100% efekt koła dwumasowego. Czy jest to możliwe? Wiem, że pytanie naiwne, bo wszystko mogło się wydarzyć, ale cholera... w słabej benzynie poleciało by po 8tyś.km / miało wadę fabryczną?
    Właśnie dostałem telefon, że koło dwumasowe nadaje się na śmietnik ... Nie sądziłem, że wymiana dwumasu będzie mieć miejsce przy każdej zmianie oleju. No nic, tym razem nie wlatuje LUK jako zamiennik, a oryginał

  10. #230
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,465

    Domyślnie

    Będziesz reklamował?
    8 tyś to z czego to zrobili z plasteliny.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [145] skrzynia biegów 1,9 JTD
    Utworzone przez diretisima w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-10-2012, 19:47
  2. Skrzynia 6 biegów ze 166 136 KM
    Utworzone przez jbkobziak w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-04-2012, 18:33
  3. Skrzynia biegów
    Utworzone przez Czarek11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 16:37
  4. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-12-2011, 11:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory