Zgadzam się w 100 %
https://www.olx.pl/i2/oferta/alfa-ro...5-IDjAnAn.html
Uwaga na to auto. Kumpel oglądał:
https://m.facebook.com/groups/776687...48&ref=m_notif
Zgadzam się w 100 %
https://www.olx.pl/i2/oferta/alfa-ro...5-IDjAnAn.html
Uwaga na to auto. Kumpel oglądał:
https://m.facebook.com/groups/776687...48&ref=m_notif
Ostatnio edytowane przez duke75 ; 15-01-2017 o 14:37
A na co zwracać uwagę przy zakupie? Jakie są sztampowe usterki które trzeba sprawdzić?
Ostatnio edytowane przez wolfka ; 16-01-2017 o 14:57
Poczytaj ten watek od początku, jest wszystko opisane.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Przeczytałam nie znalazłam niestety interesujących mnie informacji na temat silnika 1.3 JTDM. W zasadzie nie ma w wątku napisane nic o często psującym się mechanizmie poziomowania świateł czy szwankującym przycisku DNA w Mito i innych informacji które wyczytałam w artykułach na temat alfy Mito. Odradzacie zakup małego silnika tłumacząc się tym, że nie ma Fun'u z jazdy. Ok kumam ale od początku tłumacze, że chodzi o ekonomiczny silnik. Mam obecnie benzynke 1.4 i w mciekiieście (jazda w korkach) pali więcej niż można by pomyśleć. Potrzebuje ekonomicznego małego, ładnego auta. I chciałabym wiedzieć na co najlepiej zwrócić uwagę przy kupnie Alfy Mito. Wiadomo Trzeba patrzeć na rozrząd na wycieki i zewnętrzny stan auta. Ale chodzi mi o typowe usterki w Mito
1.3 jest awaryjny, kup 1.6 albo benzyne, diesel wbrew pozorom wcale nie jest ekonomiczniejszy, póki pali mniej to ok, ale jak się zepsuje to koszty napraw są większe niż oszczędności na paliwie, typowych usterek jako takich nie ma za wiele. Poczytaj sobie o silnikach 1.3 cdti w oplu corsie to to samo co w mito
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
ok super, dzięki za info![]()
Mój teść ma 1.3 jtdm w Pandzie a mój kumpel z Wawy w Mito. Nie słyszałem,że się psuje ale za to jest ekonomiczny. Mój teść raz tą Pandą z Krakowa do Olsztyna pojechałto spalanie wyszło 3.8 a auto ma DPF... 1.6 jest bardzo dynamiczny i średnie spalanie mojej żony w zimie to 6.3 przy powtarzanym codziennie schemacie: 5 km drogą wiejską (do 80 km/h), 20 km autostradą (do 160 km/h) i 10 km w korkach w Krk. W lecie nawet 5.8 z baku. Jeśli jeździsz dużo w korkach to nie kupuj diesla. Kup benzynę i ew. zagazuj. 1.4 T 120 KM jest uznawany za super silnik i fajnie się gazuje. Nawet fabrycznie z Guliett`cie był a chyba we Włoszech Mito było z gazem w ofercie.
Extra, fajne informacje dziękujecały czas rozglądam się za tą jedyną idealną mam nadzieje, że coś się na rynku pojawi
![]()
To ja podziele się cenami czesci do 1.4tb 155km (bez kosztów serwisu):
rozrzad + pompa = 310 zł
filtr oleju MANN = 39 zł
filtr powietrza MANN = 64 zl
filtr kabinowy BOSCH = 52 zl
Olej Selenia 5W40 4L = 193 zł
Olej do skrzyni FUCHS 75W80 3L = 129 zł (ale weszło 2,4L)
Dodatek do skrzyni Mos2 3 tubki = 89 zł
Jak będę coś serwisował to wrzucę ceny również.