Strona 17 z 18 PierwszyPierwszy ... 789101112131415161718 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 180
  1. #161
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    6,472

    Domyślnie

    NazwąWydech do Gulietty Turbo


    › Więcej...: Wydech do Gulietty Turbo
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 269KM -jest

  2. #162
    Użytkownik Świeżak Avatar rafal2188
    Dołączył
    03 2019
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał NikoBarteq Zobacz post
    Jak coś to został mi środek po mojej QV
    Bez przesady Uszy się przyzwyczają i będzie dobrze

  3. #163
    Użytkownik Świeżak Avatar lookash
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120KM
    Postów
    136

    Domyślnie

    Cytat Napisał Calypso Zobacz post
    Tak na chłopski rozum... Czym taki Raggazon, który defacto nawet nie jest przelotowym tłumikiem tylko "zwykłą rurą" z metką za sporo cebulionów, różni się od porządnie wyspawanej kwasówki? Serio pytam bo wizualnie nie mogę dostrzec "różnicy"?
    Dokładnie tak jak pisze @Piotriix. Ale końcowy to i tak nic. Największym "wałem" na który ludzie się łapią jest rura środkowa Zwykła rura bez tłumika, taka sama jak z wersji od diesla 1.6 - pasującą 1 do 1 do beny 1.4. Kupiłem taką za 50zł. Raggazon liczy za to ok 800zł Ok, ich jest z kwasówki, ale idę o zakład, że całe auto nie przeżyje tych rur - zarówno zwykłej jak i kwasówki

    Cytat Napisał Doblo Zobacz post
    Będziesz Pan zadowolony
    Spotkany gliniarz tak samo No i Pan od przeglądu również, bo o ile nie jest głuchy to będzie musiał dostać co nie co w dowodziku

    Wiem jak to może mniej więcej brzmieć, bo zakładając do swojego rurę bez środkowego odpaliłem go bez końcowego - źle to brzmi i rani uszy, jak stary golf czy civic od typowego Sebixa
    Ostatnio edytowane przez lookash ; 07-02-2020 o 09:01

  4. #164
    Użytkownik Świeżak Avatar piotruś1
    Dołączył
    06 2019
    Auto
    Giulietta Veloce 1,75 Subaru Forester 2,5XT
    Postów
    63

    Domyślnie

    @lookash, ja bym się nie zakładał ;-). Nie w Alfie a w Subaru mam od nowości, czyli 12 lat, tylko końcowy Hayward&Scott , przebieg około 240 tys.km. Tłumik już jest brzydki z nalotem jakimiś wżerami ale ciągle brzmi jak nówka i naprawdę nawet nie daje oznak zużycia. Na czym polega różnica? Po co dawać tyle kasy zamiast "poprawnie pospawać wg wzoru" ? Ci koledzy, którzy 12 lat temu kupili "zamienniki", tańsze wynalazki niby idealne repliki już wymieniają trzeci komplet (wszystkie spośród tańszych "replik") i za każdym razem mówią: "no przecież nie wydam prawie 400 £ czyli blisko 2000 na jeden końcowy tłumik. Suma kosztów tego co zakładają i zmieniają już przewyższyła koszt markowego sprzętu. Ja tylko się cieszę brzmieniem i nawet mnie kusi żeby szukać dalej. Podejrzewam, że podobnie jest z takimi markami jak Ragazzon! Bardzo często jednak wysoka cena jest uzasadniona ;-)

  5. #165
    Użytkownik Świeżak Avatar lookash
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120KM
    Postów
    136

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotruś1 Zobacz post
    @lookash, ja bym się nie zakładał ;-). Nie w Alfie a w Subaru mam od nowości, czyli 12 lat, tylko końcowy Hayward&Scott , przebieg około 240 tys.km. Tłumik już jest brzydki z nalotem jakimiś wżerami ale ciągle brzmi jak nówka i naprawdę nawet nie daje oznak zużycia. Na czym polega różnica? Po co dawać tyle kasy zamiast "poprawnie pospawać wg wzoru" ? Ci koledzy, którzy 12 lat temu kupili "zamienniki", tańsze wynalazki niby idealne repliki już wymieniają trzeci komplet (wszystkie spośród tańszych "replik") i za każdym razem mówią: "no przecież nie wydam prawie 400 £ czyli blisko 2000 na jeden końcowy tłumik. Suma kosztów tego co zakładają i zmieniają już przewyższyła koszt markowego sprzętu. Ja tylko się cieszę brzmieniem i nawet mnie kusi żeby szukać dalej. Podejrzewam, że podobnie jest z takimi markami jak Ragazzon! Bardzo często jednak wysoka cena jest uzasadniona ;-)
    Ale ty piszesz o tłumiku, który ma wiele spawów, jest robiony z blachy itd. A ja piszę o prostej rurze środkowej na której nie ma żadnego skomplikowanego elementu tłumiącego. Ot zwykła rura. I to nie żaden zamiennik, a oryginał z tego modelu, tyle że z diesla zamiast benzyny.

    Rozumiem, jak ktoś chce zakładać cały wydech z kwasowi, ale wymiana tylko środkowej rury z tej z tłumikiem na taką bez i dawanie 800 zł. to głupota. Ale jeśli ktoś chce wydawać tak swoje pieniądze to niech wydaję. Mi nic do tego.

    Ja kupiłem oryginał z diesla i nie widzę żadnych korzyści w tym, żebym miał dawać więcej za Raggazona.

  6. #166
    Użytkownik Świeżak Avatar piotruś1
    Dołączył
    06 2019
    Auto
    Giulietta Veloce 1,75 Subaru Forester 2,5XT
    Postów
    63

    Domyślnie

    A to faktycznie inna inszość. Masz rację, trudno wytłumaczyć taką różnicę ...

  7. #167
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2019
    Auto
    gulietta 1.4 170
    Postów
    12

    Domyślnie wydech film yt

    jesli wpiszecie w yt ( .Alfa Romeo Giulietta 1.4 multi air wydech exhaust qv) . znajdiecie moj wydech 1.4 multi air 170 srodek przelot wydech koncowy qv niestety jestem zbyt malo aktywny na forum i nie moge dodawac linkow
    https://www.youtube.com/watch?v=GjEVZUdl90Y
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 08-02-2020 o 20:00

  8. #168
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2019
    Auto
    Giulietta QV, 2012
    Postów
    41

    Domyślnie

    Ok, wydech zamontowany. Z efektu jestem bardzo zadowolony, mniej więcej o coś takiego mi chodziło. Nie jest zbyt głośno, czego się obawiałem. Nic nie rezonuje, na jałowym przyjemnie mruczy, ale nie pobudzę swych dzieci o 6:45 od poniedziałku do piątku Trochę mi się wydaje, że końcówki zbyt mocno wystają i nie do końca o taki efekt wizualny mi chodziło, ale pewnie da się to jakoś podregulować.

    PS. A propos dyskusji, czy warto brać dedykowaną rurę z metką, zamiast dać to komuś wyspawać. Pewnie nie warto i pewnie można taniej, ale z mojego punktu widzenia, takie rozwiązanie ma jedną, niepodważalną zaletę. Czas całego zabiegu. W ciągu pół godziny mi to mechanior założył, co jest dla mnie warte kilka groszy.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	85194865_2545136132279802_4567647257725239296_n.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	144.2 KB
ID:	266032

  9. #169
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    BRAVO T-JET 150KM
    Postów
    30

    Domyślnie

    Końcówki sam podregulujesz, montowane są na śrubach więc odkręcasz i możesz je wsunąć tak aby ci się podobały. Środek seria ? tylko końcowy na przelocie ? i mówisz że nadal jest względnie cicho ? przejedz sobie trasę jakaś, bo może buczeć na wysokich obrotach.

  10. #170
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2019
    Auto
    Giulietta QV, 2012
    Postów
    41

    Domyślnie

    Tak, środek seria. Tylko przy końcowym kombinowane. Powyżej 3,5-4k RPM jest super dźwięk, taki o którym marzyłem. Trochę dużo basu jest w przedziale 2,5-3,5k RPM. Generalnie, ten set został dość dobrze opisany na shop.alfisti.net. Głośno zaczyna się robić dopiero pod obciążeniem. Zobaczymy, na razie mi się podoba. Jeśli z czasem stwierdzę, że jest męcząco pewnie dołożę tam jakieś przelotowe puszki.

Podobne wątki

  1. [159] Turbiny od Gulietty do 159 !!!
    Utworzone przez Figi91 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-03-2017, 22:35
  2. [Giulietta] Prośba o fotkę dla posiadaczy Gulietty z podwójnym wydechem
    Utworzone przez ultragraf w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-07-2013, 18:29
  3. [Giulietta] AutoDATA, eLearn szukam schematu do Gulietty.
    Utworzone przez bubu321 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-02-2013, 11:53
  4. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  5. Swap z 2.0 V6 turbo na 2.5 V6 turbo
    Utworzone przez Fred w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 17:10

giulietta wydech

magneti marelli ss900r

alfa giulietta sportowy tłumik

magneti marelli ss900r

guiletta mg motorsport

guiletta tlumik

multiair wydech koncowy

wydech sportowy giulietta

giulietta ulter

wydech koncowy giulietta multiair

sportowy t

giulietta 2.0 170 ss900r

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory