ja jeździłem 170 konną guiliettą 2.0 JTDm i powiem że auto naprawdę bardzo fajne i przyjemne zbiera się bardzo pięknie a w szczególności w trybie dynamic ale w normalnym również jest bardzo szybka auto na prawdę godne uwagi![]()
ja jeździłem 170 konną guiliettą 2.0 JTDm i powiem że auto naprawdę bardzo fajne i przyjemne zbiera się bardzo pięknie a w szczególności w trybie dynamic ale w normalnym również jest bardzo szybka auto na prawdę godne uwagi![]()
Szczęściarze z tych co mieli już okazję pojeździć... heh...
Jak będę miał okazję też się gdzieś "wbiję" w julkę.
Żeby jeszcze nie było tak że zamiast odkładać z myślą o IMPREZIE STi, mi się odmieni i...
PS. Żeby się ktoś nie zbulwersował że planuje SUBARU, informuje że na co dzień i tak będzie wtedy jakaś AR, tylko w postaci diesla
- zresztą to nie wcześniej niż za dwa lata
strasznie dużo marketingowego bullshitu typu "niemożliwość wytrącenia auta z toru jazdy dzięki esystemom, inteligentny hamulec, świetny system eq2, emisja zanieczyszczeń itd"
Ciężko było przez to przebrnąć, ale jedna rzecz mnie zastanowiła. Jaki jest sens montowania systemu Start&Stop w silniku turbo?
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
i nalezy jeszcze dodac, ze QV tego nie ma ... czyzby tam turbina byla bardziej podatna na ew. uszkodzenia?
@tomaz - a co z wyhamowywaniem turbiny po ostrej jezdzie? sadzisz ze Start/Stop zapewnia chlodzenie turbinie po wylaczeniu silnika?
co do wlasciwosci jezdnych Giulietta nie bardzo widze jak mozna na drodze sprawdzic genialnosc pracy Q2? mam u siebie w Bravo ESP i w polaczeniu z ASR kola nie buksuja na zakrecie pomimo dodania gazu, a auto jesli wpada w poslizg to momentalnie z niego wychodzi ... ale tak dzialaja wszystkie samochody z ESP, a nie tylko Alfa Romeo z Q2ale rozumiem oczarowanie kolegi ktory bym na jezdzie probnej, widocznie nie ma tego 'ficzersu' u siebie w aucie i to byla jego stycznosc z tym wynalazkiem
co wiecej Julka bardziej lapie przechyly na 16'' niz Bravo na 17'' .. niby logiczne, bo jednak ten jeden cal robi roznice, ale do neutralnosci w prowadzeniu troche jej brakuje
za to zestrojenie zawieszenia jest o wiele fajniejsze, o czym juz wspominalem
Ostatnio edytowane przez czachurek ; 26-07-2010 o 23:02
Z relacji Maćka wynika, że auto nie jest żadną rewelacją jesli chodzi o jazdę. No to powoli marketingowy balon zaczyna puszczać powietrze.
no myślę sobie, że jak się kulamy w korku to działa Start&Stop, a jak ostro dajemy i stajemy na światłach to jednak chwilę silnik podziała zanim zgaśnie?
myślicie, że Włosi strzelają sobie w stopy i zarzynają turbiny, bo nikt o tym nie pomyślał?
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Raczej uznali że kupujący wersję QV i tak z takowego systemu korzystać nie będą. Nikt nie kupuje takiej wersji żeby oszczędzać paliwo. Wszystko da się wytrącić z toru jazdy, ważniejsze raczej jest zachowanie po wytrąceniu. Chwalą się przełącznikiem kontroli trakcji, a zamiast DNA wystarczyłby guzik: OFF.