A może poczekajmy chociaż z 2 lata aby ocenić czy Julka odniosła sukces czy nie? Bo widzę, że niektórzy tutaj to są prorokami i czarno to wszystko widzą... Ok zgadzam się może Julka nie ma materiałów pokroju tych co są w Audi A3 czy BMW 1. Tylko gdyby Giulietta miała materiały klasy Audi czy BMW to na pewno cena poszybowała by do góry. I teraz pytanie; myślicie, że wtedy sprzedaż by wzrosła? Fiat ogłosił w kwietniu podczas ogłaszania planu na najbliższe lata, że Alfa ma być marką premium. Czyli w tej chwili nią nie jest. Na razie głównym konkurentem Alfy ma być VW. Moim zdaniem to dobra strategia aby pójść w stronę bardziej masowej sprzedaży, ponieważ przynajmniej wielu Kowalskich, Helmutów itd. będzie miała styczność z Alfą i powoli z czasem pewne stereotypy na temat Alfy będą zanikać w społeczeństwach.
No własnie, klient widzi ten logiczny bełkot firmy. Ma to byc marka premium: ale jednocześnie produkuje "auto pozycjonowane dla kobiet, miejskie" oraz kompakta, ktory ma, konkurując ceną, zawojować rynek, zwiększyć sprzedaż KILKUKROTNIE. To są cechy wyznacznikowe marki premium????
I co? jak juz zarobimy na masówie, wtedy zaczniemy robić wozy premium? I co? Klient to kupi? Takie wolty, zmiany zdania, i formy?
Jaka piękna katastrofa. Pamiętacie w jakim filmie i kto to powiedziałP? jak ulał pasuje.
Co jeszcze... Meciu ma racje. Dokładność wykonania i dbałość o szczególy. U alfy zacznijmy od tego, co widać na ulicy, co dumnie powinno swiadczyć o marce wizerunkowo.
Tak, brawo! zgadliscie, chodzi o znaczek firmowy. Jak widzę te obłążące rozpadające się krążki, te wyblakłe kolorki, te wytarte nieregularnie barwy to sobie myśle: co za kaszaniarze robią te auta? DO K...WY NENDZY! TACY INZYNIEROWIE A DURNEGO ZNACZKA, ZEBY BYŁ TRWAŁY NIE UMIEJĄ ZROBIĆ??? TO CO KRYJE SIE POD MASKĄ, ZAPYTA WNIKLIWY NOWY KLIENT???
Prawda? A dopiero promil tematu.
Ostatnio edytowane przez BartekMan ; 17-10-2010 o 20:27
Tu już poszli do przodu. Nie zetrze się mechanicznie tak łatwo bo blacha z malunkiem herbu jest pod warstwą bezbarwnego (w moim przynajmniej). Co do wpływu słońca na lakier którym logo jest wymalowane to nie wiem.
Odnośnie trzeszczących uchwytów-był nawet szwabski filmik na youtubie (to akurat dobrze świadczy że krzyżacy sie tym interesują bo leżącego psa się nie kopie tylko takiego co moze ugryźć) ale go nie umiem znaleźć. A tak łatwo byłoby to naprawić.
Krok po kroczku i byłoby OK.
Ostatnio edytowane przez metan ; 17-10-2010 o 20:36
....
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 17-10-2010 o 21:34 Powód: pomyłka
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
no własnie panowie, no własnie. Tego Marchionne nie widzi? czy moze widzi, ale genialny menago, nie dostrzega wizerunkowego problemu?
Dostrzega jej problemy. Sam o tym mówił, że zna słabe strony AR. Nie narzekajmy tylko poczekajmy cierpliwie co wyniknie z przyjętej strategi. Alfa miała swoje wzloty i upadki. Przypomnijcie sobie model Alfa Romeo Arna - ponoć już rdzewiał w porcie...
Nie, alfa nie uchodzi za klasę premium, jest nieco powyżej średniej aktualnie.
Co więcej, nie kosztuje też tyle co tzw premium - przypuszczam, że pamiętasz ceny Audi i BMW.
Sorry, przy Giuliettcie Corolla to shit, więc dlaczego obie miały by kosztować tyle samo ? To premium czy nie premium w końcu ?
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL