Strona 67 z 311 PierwszyPierwszy ... 17575859606162636465666768697071727374757677117167 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 661 do 670 z 3101

Temat: Alfa Romeo Giulietta - temat zbiorczy

  1. #661
    slip83
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    na portalu poczta.o2.pl jest okienko z giulietta do autokrata.pl ten portal odwiedzaja miliony. A tam pokaz slajdow, wideo itd. Poczytajcie komentarze: to auto by było ubóstwiane, gdyby miało inny przód...nie takiego mumina....
    Założę że połowa z tych komentarzy jest Twoja <hahaha>

    A tak BTW, czytałem - znamienna część pochodzi od ludzi kompletnie nie znających tematu! Idą za stereotypami. Na oczy nie widzieli golfa, brawo, leona czy innych nowych samochodów. W życiu nie siedzieli w 156 czy 147. Bo jak inaczej wytłumaczyć komentarz typu - "z zewnątrz pięknie, w środku kupa - jak zwykle". Fora otwarte to niestety bazarek dla masy troli internetowych i malkontentów. Poważni użytkownicy wypowiedzą się po promierze, gdy będą mieli okazję wsiąść do autka, odbyć jazdę testową etc.

    Poza tym - czy nikt nie może mieć innego zdania niż panicz Pingwin? Czy n.p. Fiat Multipla musi budzić odrazę u każdego, a Ferrari każdemu się podobać? NIE - przecież to właśnie jest ciekawe u ludzi - mamy różne gusta.

  2. #662
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Auto Krata? To przecież dla dzieci Tam można przeczytać to 2 zdania, reszta to wywody autora i domysły nie wiadomo skąd.

    Mi się to strasznie z pudelkiem kojarzy.

    Marketing Giulietty - trzeba przyznać, że na mnie też to robi wrażenie.

  3. #663
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    aani jeden komentarz nie jest mój, slip83. Zauważyłem to okienko, obejrzałem co w srodku i podałem linka.

    ---------- Post dodany o godzinie 16:10 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:09 ----------

    Cytat Napisał slip83 Zobacz post
    Poza tym - czy nikt nie może mieć innego zdania niż panicz Pingwin? Czy n.p. Fiat Multipla musi budzić odrazę u każdego, a Ferrari każdemu się podobać? NIE - przecież to właśnie jest ciekawe u ludzi - mamy różne gusta.
    o czym Ty w ogóle mowisz? mozesz wyjasnić? gdzie ja napisałem, ze musi być tak, jak ja uważam? Mozesz wyjasnić o co chodzi?

  4. #664
    slip83
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    o czym Ty w ogóle mowisz? mozesz wyjasnić? gdzie ja napisałem, ze musi być tak, jak ja uważam? Mozesz wyjasnić o co chodzi?
    Przepraszam Cię jeśli poczułeś się urażony - tu chodzi o styl Twoich wypowiedzi i ich regularność. Przejżyj temat, wystarczyło raz napisać że Giulietta to mumin, a nie powtarzać to wszędzie i po każdym pozytywnie wypowiadającym się o niej poście. To jest poprostu męczące...

    Sorka za OFFTOP!

    W temacie:

    Jak dla mnie Giulietta jest ładna (może nie piękna, ale ładna).
    Wnętrze jest kompletnym niewypałem (zalatuje Passatem lub jakimś japońcem).

    Z końcową oceną wstrzymam się conajmniej do jazdy próbnej (zobaczymy jak się prowadzi)

    Co do sprzedaży - żebyś mógł w przyszłości cieszyć się alfą to musi się ona sprzedawać! Jak inaczej chcesz kupić auto z 2 ręki?? Jeśli chciałbyś żeby była niszowa, to musiałaby kosztować tyle co Ferrari... Tego się po prostu nie da inaczej osiągnąć. Prawa rynku. Przecież nie chciał byś prowadzić firmy do której musisiałbyś co trochę dokładać z innych źródeł...

  5. #665
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    Mowisz ogólnikami, które nic nie znaczą... prawa rynku, musi się sprzedawać, dokładać do firmy... Widzisz, omijasz kluczowy temat: jak zrobić auto, zeby znalazło swojego odbiorcę w takiej ilości, zeby produkcja przynosiła zyski?
    O to własnie chodzi. Tymczasem Marchione i chłopaki z Detroit, jego wafle, idą najbardziej toporną, prostą drogą: zrobić auto masowe, czyli takie, które się nie wyróznia i podoba każdemu. Zero wyciągania wniosków, zero pomysłu. Co ty myslisz,ze jak nowe modele podbiją rynek, to co, firma zacznie znów robić fajne, ciekawe, oryginalne auta?? No nie żartuj.
    A jak bedą juz takie popularne i masowe, to przestaną miec charakter alfy. Przestaną czarować, nie będzie sensu identyfikacji z marką, z firmą, z wizerunkiem, ze scudetto. Nie rozumiesz tego???
    Mozna zarabiac, robiąc auta oryginalne i nietypowe. Przykładem Subaru. Można stylizować nietypowo i zarabiać, przykładem choćby niektore citroeny. Czy nawet honda (civic).

    Musi sie sprzedawać. Sprzedawała się 156, znakomicie. Aż za bardzo wszędzie ich pełno. No to zrobili 159 i brerę. Auta piękne, ponadczasowe. I co? I zabili 159 za wysoką ceną i zbyt marną gamą silników (pakować do AR słabiackie silniki opla???), a brerę zabili płytą podłogową. Jak takie cudowne auto, wyglądające na rakietę, może ważyć dużo ponad półtorej tony??? Gdyby brera jezdziła tak jak wygląda i równiez była nieco tansza, nie byłoby problemu ze sprzedażą. Plus te fatalne, beznadziejne sposoby promocji.
    I jakie wnioski? Ano żadne. Zamiast zmian, chłopaki robią klona astry. I metroseksualne mito. No i się sprzedaje. Ale to jest g.... a nie alfa. Autko dla lanserów spod dyskoteki.Giulliettę z trudem odrózniśz od astry. A nowa 166? Widzisz co oni planują? Będzie avensis z innymi swiatłami. To jest koniec, kolego, koniec czegoś co nazywało się magią AR.
    Ostatnio edytowane przez Pingwin ; 12-02-2010 o 09:39

  6. #666
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    2. Giulietta według mnie ma bardziej charakter Alfy niż pierwsze modele, które wyszły spod ręki Fiata. Nie znam obecnie panujących trendów w konstrukcjach samochodów, ale to co wiem o Giuliettcie robi na mnie ogromne wrażenie. Wsiadając do hatchbacka do którego wykorzystano aluminium i karbon czułbym się jak nie w hatchbacku.

    3. Mito - tak samo jak Giulietta jest szybka... Boxery w 145, które gdzieś zachwalałeś nie były

    4. Subaru oryginalne? Może i tak, ale na pewno w niefajny sposób. Złote felgi i niebieski lakier - to dopiero wygląda jak wieś pod dyskoteką.

    5. Alfa 156 - marka AR Fiatowi nigdy nie przyniosła zysku. Więc nie wiem czy tak dobrze się sprzedawały modele z tej rodziny

    6. W porównaniu do BMW i Audi, Alfa 159 była tania.

    7. Brera - moim zdaniem to nie oni zabili tylko wymogi bezpieczeństwa i moda na te gwiazdki NCAP. Jakoś nie widac, żeby crashtesty chińskich aut ludzi nie obchodziły...

    8. Alfa 169 - na razie nie ma nawet oficjalnych szkiców. Niewiadomo co oni planują, możliwe, że nic

    Według mnie Alfa to przede wszystkim innowacyjna technologia i nie jakieś tam JTD, tylko coś naprawdę cuore-sportivo. I Giulietta taka jest. Podoba mi się średnio, ale kupiłbym ją właśnie ze względu na szybkośc i rozwiązania. Pewnie to wielkie nic i marketing, ale ja miałbym dobry humor wiedząc, że jeżdżę taka konstrukcją.

  7. #667
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Rocky147
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    147 JTD 8V 115 km
    Postów
    288

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    Mowisz ogólnikami, które nic nie znaczą... prawa rynku, musi się sprzedawać, dokładać do firmy... Widzisz, omijasz kluczowy temat: jak zrobić auto, zeby znalazło swojego odbiorcę w takiej ilości, zeby produkcja przynosiła zyski?
    O to własnie chodzi. Tymczasem Marchione i chłopaki z Detroit, jego wafle, idą najbardziej toporną, prostą drogą: zrobić auto masowe, czyli takie, które się nie wyróznia i podoba każdemu. Zero wyciągania wniosków, zero pomysłu. Co ty myslisz,ze jak nowe modele podbiją rynek, to co, firma zacznie znów robić fajne, ciekawe, oryginalne auta?? No nie żartuj.
    A jak bedą juz takie popularne i masowe, to przestaną miec charakter alfy. Przestaną czarować, nie będzie sensu identyfikacji z marką, z firmą, z wizerunkiem, ze scudetto. Nie rozumiesz tego???
    Mozna zarabiac, robiąc auta oryginalne i nietypowe. Przykładem Subaru. Można stylizować nietypowo i zarabiać, przykładem choćby niektore citroeny. Czy nawet honda (civic).

    Musi sie sprzedawać. Sprzedawała się 156, znakomicie. Aż za bardzo wszędzie ich pełno. No to zrobili 159 i brerę. Auta piękne, ponadczasowe. I co? I zabili 159 za wysoką ceną i zbyt marną gamą silników (pakować do AR słabiackie silniki opla???), a brerę zabili płytą podłogową. Jak takie cudowne auto, wyglądające na rakietę, może ważyć dużo ponad półtorej tony??? Gdyby brera jezdziła tak jak wygląda i równiez była nieco tansza, nie byłoby problemu ze sprzedażą. Plus te fatalne, beznadziejne sposoby promocji.
    I jakie wnioski? Ano żadne. Zamiast zmian, chłopaki robią klona astry. I metroseksualne mito. No i się sprzedaje. Ale to jest g.... a nie alfa. Autko dla lanserów spod dyskoteki.Giulliettę z trudem odrózniśz od astry. A nowa 166? Widzisz co oni planują? Będzie avensis z innymi swiatłami. To jest koniec, kolego, koniec czegoś co nazywało się magią AR.
    Wyjątkowa Alfa z niesamowitym designem itp. nie będzie się narazie sprzedawać w dużych ilościach, bo stereotym i opinia, nie przyciągnie aż tak dużej liczby klientów.
    Żeby finezyjna Alfa znalazła swojego odbiorcę w takiej ilości, aby produkcja przynosiła zyski, musieli by znacznie zmniejszyć ilość sztuk produkowanych modeli co nie wchodzi w gre, przez długi zwrot nakładów finansowych.
    Narazie Alfa musi zacząć udowadniać, żę nie robi aut tylko ładnych ale także gwarantuje doskonałość techniczną.
    Honda Civic była dobrze przyjenta, ale Honda na rynku zawsze miała znacznie lepszą pozycje niż Alfa, więc cokolwiek by nie zrobili to i tak znależli by sie klienci "o zdrowym rozsądku".
    Co do silników i paru innych kwesti, masz pewna racje, ale nie możesz(niestety) podchodzić do tego już tak emocjonalnie.
    Znakomity przykład to toporny, niezbyt ładny Fiat Stilo, który sprzedawał się w marginalnej ilości, ale opinią o jego trwałości i niezawodności, został podparty model Bravo...tym razem piękny,finezyjny, solidny, dobrze wykonany i dobrze sie sprzedający... dzięki poprzednikowi Stilo który udowodnił w praktyce poprawe jakości i solidności.
    Narazie nie wiadomo jak Gulietta zostanie przyjęta przez "ludzkość" Ale może się okazać żę stanie sie ona właśnie tym dla Alfy co Stilo dla Fiata....I za +/- 5 lat nastepca Gulietty bedzie designerskim cudem ze znakomita technologią .....Na to niestety musimy poczekać....
    Sam nie wiem co mam o ty wszystkim myśleć, i ty masz swoje racje i racje mają również ci którzy się Tobie sprzeciwiają.... Jedno jest pewne, premiera już niedługo....
    Ostatnio edytowane przez Rocky147 ; 12-02-2010 o 10:51

  8. #668
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    No to czekamy na premierę. Do tego czasu zobowiązuje się już nie marudzić. Jak auto okaze się hitem i mnie się spodoba, odszczekam to co pisałem, publicznie)
    W sumie to chciałbym odszczekać. W skrytości ducha liczę, ze po debiucie Giulietty dealerzy spuszczą ceny 159. Zeby wyprzedać zapasy:))

  9. #669
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Rocky147
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    147 JTD 8V 115 km
    Postów
    288

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    No to czekamy na premierę. Do tego czasu zobowiązuje się już nie marudzić.
    Wyrażanie i obrona swojej opinii nie jest marudzeniem... podstawą jest tylko znaleźć jakis konsensus

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    W skrytości ducha liczę, ze po debiucie Giulietty dealerzy spuszczą ceny 159
    Nie było by to złym posunięciem... Myśle, że Ci co do tej pory sie wachali i w dalszym ciągu nie kupili auta segmentu premium, zaatakowali by salony Alfy.
    Ostatnio edytowane przez Rocky147 ; 12-02-2010 o 14:16

  10. #670
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Tańsze AR 159 były by na pewno super alternatywą dla innych aut tej klasy ale weźcie pod uwagę, że Giulietta będzie miała trochę innego docelowego klienta, niż 159.
    Co by nie powiedzieć, to 159 jest jednak dość poważnym sedanem (tudzież SW) i raczej niewielu "poważnych" biznesmenów skusi się na auto celujące w trochę niższy segment aut. Żeby ceny 159 spadły ewidentnie, trzeba poczekać na jej następcę, o którym na razie trochę mało się pisze, a dużo z tych wieści to zazwyczaj różnorakie spekulacje.

Podobne wątki

  1. Geometria zawieszenia - Alfa 156 - temat zbiorczy
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 22:04
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm
    Utworzone przez tomasz777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 01:49
  5. [159] Alfa Romeo 159 - temat zbiorczy
    Utworzone przez rbt2005 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory