Strona 71 z 311 PierwszyPierwszy ... 21616263646566676869707172737475767778798081121171 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 701 do 710 z 3101

Temat: Alfa Romeo Giulietta - temat zbiorczy

  1. #701
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,221

    Domyślnie

    Giulietta QV

    1750 TBi 235 KM
    242 Km/h
    6,8 s 0-100 km/h




    tak swoją drogą fajnie by by wyglądała 3d

    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  2. #702
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Quadrifoglio156, można wiedzieć skąd te dane? Jeśli rzeczywiście tak to będzie wyglądać to będzie masakra... Auto dla ludu (jak ją niektórzy nazywali) z najwolniejszą benzyną rozpędzającą się w 7,8 sek do 100

    Tylko te ceny... Chyba trochę wysokie?

  3. #703
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti Zobacz post
    Auto dla ludu (jak ją niektórzy nazywali) z najwolniejszą benzyną rozpędzającą się w 7,8 sek do 100
    A 1.4 TB 120KM ?

    I nie nazywali, tylko nazywają dalej. Poniżej masz przykłady masowego Golfa czy też mniej masowego w Polszy BMW(bo w Niemczech BMW jest też sporo) gdzie osiągi są podobne. Niemasowych aut w Alfie już nie ma( z wyjątkiem 8C), i masowych aut z niespotykaną w takowych technologią też nie ma- rozwój poszedł do przodu przez co wiele smaczków spowszedniało, a Transaxle jest tylko w 8C. Gdyby Giulietta miała opcję z silnikiem centralnie ... to ani stylizacja ani śmierć starej dobrej Alfowskiej inżynierii silnikowej co trwała do V6 Busso i TS 8v by mi nie przeszkadzała. Bo to by znaczyło że stać ich jeszcze na zrobienie czegoś z jajem. Ale rozumiem, rozumiem- kryzysik . Trzeba budować ekstremalnie praktyczne samochody i mydlić oczy przyspieszeniami do setnych sekundy w warunkach sterylnych, których na co dzień nie ma co by sprzedać papkę komercyjną mało świadomemu masowemu odbiorcy- tam jest szmal i ja to rozumiem. Ale co z resztą? Ma zasięgnąć po nieprodukowane, używane, drogie Clio V6 żeby poczuć tę dozę szaleństwa inżynierów którzy zbudowali coś dla pasjonatów/koneserów chcących nowsze nieprzeciętne, niespotykane auto, które takie jest z definicji od opon po sam czubek dachu, a nie przerobionym kompaktem w innej skorupie ?
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  4. #704
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti Zobacz post
    Quadrifoglio156, można wiedzieć skąd te dane? Jeśli rzeczywiście tak to będzie wyglądać to będzie masakra... Auto dla ludu (jak ją niektórzy nazywali) z najwolniejszą benzyną rozpędzającą się w 7,8 sek do 100

    Tylko te ceny... Chyba trochę wysokie?
    Dane są nieoficjalne i podobno pochodzą z forum autopareri.com (http://www.autopareri.com/forum/), niestety nie potrafie zlokalizować dokładnie źródła

    Tak przy okazji natknąłem się na kolejne zdjęcia z przedpremierowej premiery Giulietty ;p Niestety na AlfaMitoClub.it, skad pochodzą zdjęcia, równiez nie mogę znaleźć odpowiedniego tematu ;p


  5. #705
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,221

    Domyślnie

    ceny faktycznie wysokie, ale ceny opcji za to dość tanie.

    W cenie QV obecnie można kupic Golfa GTI, Renault Megane III RS SPORT (250KM) i Audi A3 z jedynie silnikiem 2.0d tak więc konkurencji wielkiej nie ma.
    Ostatnio edytowane przez bobryt ; 27-02-2010 o 13:51
    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  6. #706
    Pingwin
    Gość

    Domyślnie

    zaczynam sie zastanawiac nad wypadem do Genewy, szczególnie że mam kilka dni wolne w zapasie....

    ---------- Post dodany o godzinie 13:48 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:47 ----------

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Dane są nieoficjalne i podobno pochodzą z forum autopareri.com (http://www.autopareri.com/forum/), niestety nie potrafie zlokalizować dokładnie źródła

    Tak przy okazji natknąłem się na kolejne zdjęcia z przedpremierowej premiery Giulietty ;p Niestety na AlfaMitoClub.it, skad pochodzą zdjęcia, równiez nie mogę znaleźć odpowiedniego tematu ;p

    cholera... ta maska moze tak sobie wyglądać, jak pojedzimy po polskich drogach i postrzelają nam w dziób kamyki spod kół ciężarowek... Tyle tej eksponowanej blachy, bez grilla. Szerokie to takie....

  7. #707
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Cytat Napisał fiergloo Zobacz post
    I nie nazywali, tylko nazywają dalej. Poniżej masz przykłady masowego Golfa czy też mniej masowego w Polszy BMW(bo w Niemczech BMW jest też sporo) gdzie osiągi są podobne. Niemasowych aut w Alfie już nie ma( z wyjątkiem 8C), i masowych aut z niespotykaną w takowych technologią też nie ma- rozwój poszedł do przodu przez co wiele smaczków spowszedniało, a Transaxle jest tylko w 8C. Gdyby Giulietta miała opcję z silnikiem centralnie ... to ani stylizacja ani śmierć starej dobrej Alfowskiej inżynierii silnikowej co trwała do V6 Busso i TS 8v by mi nie przeszkadzała. Bo to by znaczyło że stać ich jeszcze na zrobienie czegoś z jajem. Ale rozumiem, rozumiem- kryzysik . Trzeba budować ekstremalnie praktyczne samochody i mydlić oczy przyspieszeniami do setnych sekundy w warunkach sterylnych, których na co dzień nie ma co by sprzedać papkę komercyjną mało świadomemu masowemu odbiorcy- tam jest szmal i ja to rozumiem. Ale co z resztą? Ma zasięgnąć po nieprodukowane, używane, drogie Clio V6 żeby poczuć tę dozę szaleństwa inżynierów którzy zbudowali coś dla pasjonatów/koneserów chcących nowsze nieprzeciętne, niespotykane auto, które takie jest z definicji od opon po sam czubek dachu, a nie przerobionym kompaktem w innej skorupie ?
    No okej, tu się zgodzę, tylko, że niektórzy porównują Giuliettę do 145, jakoby ta pierwsza była Golfem, a już 145 cudem Nie będę pisał kto tak pisze

    A wystarczy porównać - najsłabsza 145 w ile rozpędzała się do 100? O technice nie ma co pisać, bo to Tipo z innym silnikiem.

    Porównanie do Golfa - na szybko. Najsłabszy silnik w Golfie 1.4 80 KM (59 kW), cena 57 tys zł. Nie wiem co Giulietta ma z nią wspólnego, bo porównujecie modele, a nie wersje.

  8. #708
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar DJ_Pablo
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    AR 147 1.6 TS / AR 156 SW 1.9 JTD / BMW E91 318i
    Postów
    108

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pingwin Zobacz post
    zaczynam sie zastanawiac nad wypadem do Genewy, szczególnie że mam kilka dni wolne w zapasie....

    ---------- Post dodany o godzinie 13:48 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:47 ----------



    cholera... ta maska moze tak sobie wyglądać, jak pojedzimy po polskich drogach i postrzelają nam w dziób kamyki spod kół ciężarowek... Tyle tej eksponowanej blachy, bez grilla. Szerokie to takie....
    Przecież to jest plastik, tak samo jak w 147 tylko poprowadzony jeszcze głębiej na maskę

  9. #709
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Quadrifoglio156
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarny
    Postów
    421

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Dane są nieoficjalne i podobno pochodzą z forum autopareri.com (http://www.autopareri.com/forum/), niestety nie potrafie zlokalizować dokładnie źródła

    pochodzą od kogoś z marketingu Fiata. 100% pewne

    Z.

    ---------- Post dodany o godzinie 16:47 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:41 ----------

    Cytat Napisał fiergloo Zobacz post
    A 1.4 TB 120KM ?

    I nie nazywali, tylko nazywają dalej. Poniżej masz przykłady masowego Golfa czy też mniej masowego w Polszy BMW(bo w Niemczech BMW jest też sporo) gdzie osiągi są podobne. Niemasowych aut w Alfie już nie ma( z wyjątkiem 8C), i masowych aut z niespotykaną w takowych technologią też nie ma- rozwój poszedł do przodu przez co wiele smaczków spowszedniało, a Transaxle jest tylko w 8C. Gdyby Giulietta miała opcję z silnikiem centralnie ... ....... Ale co z resztą? Ma zasięgnąć po nieprodukowane, używane, drogie Clio V6 żeby poczuć tę dozę szaleństwa inżynierów którzy zbudowali coś dla pasjonatów/koneserów chcących nowsze nieprzeciętne, niespotykane auto, które takie jest z definicji od opon po sam czubek dachu, a nie przerobionym kompaktem w innej skorupie ?
    A w której to alfie nie wyścigowej albo nie propotypie miałeś silnik centralnie kolego ? Chyba, że myślisz o czymś co dziś nazywa się Ferrari.
    Co do szaleństwa - Alfy nigdy nie były najszybsze, znasz trochę historię to nie opowiadaj historii niestworzonych. Ani 75 ani 164 ani 155 nie były najszybszymi samochodami jakie można było dostać.
    Pasjonatów koneserów musi być stać na samochód, tacy kupują Lotusa, Ferrari, Porsche ect. Alfa od 1952 roku była "everyday drivers car" a nie jakimś pokemonem na sterydach.
    BTW Clio V6 prowadzi się bardzo ciężko, obawiam się że mógłbyś nie ogarnąć, szczególnie na mokrym.
    Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
    LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL

  10. #710
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Młody_Alfista
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Okolice Olkusza i... zagranica
    Auto
    Civic ej9
    Postów
    375

    Domyślnie

    Cytat Napisał Quadrifoglio156 Zobacz post
    pochodzą od kogoś z marketingu Fiata. 100% pewne

    Z.

    ---------- Post dodany o godzinie 16:47 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:41 ----------



    A w której to alfie nie wyścigowej albo nie propotypie miałeś silnik centralnie kolego ? Chyba, że myślisz o czymś co dziś nazywa się Ferrari.
    Co do szaleństwa - Alfy nigdy nie były najszybsze, znasz trochę historię to nie opowiadaj historii niestworzonych. Ani 75 ani 164 ani 155 nie były najszybszymi samochodami jakie można było dostać.
    Pasjonatów koneserów musi być stać na samochód, tacy kupują Lotusa, Ferrari, Porsche ect. Alfa od 1952 roku była "everyday drivers car" a nie jakimś pokemonem na sterydach.
    BTW Clio V6 prowadzi się bardzo ciężko, obawiam się że mógłbyś nie ogarnąć, szczególnie na mokrym.
    Była jeszcze Alfa Romeo Montreal. Chyba najbardziej ekstrawagancka Alfa ostatnich czasów...
    POZDRO

Podobne wątki

  1. Geometria zawieszenia - Alfa 156 - temat zbiorczy
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2018, 22:04
  2. [Temat organizacyjny] Viva Giulietta - Ogolno Polski zlot Alfa Romeo Giulietta
    Utworzone przez Jabolek w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 12:32
  3. [Giulietta] Alfa Romeo Giulietta 235KM XENON BOSE DNA
    Utworzone przez lizard w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 10:37
  4. Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm
    Utworzone przez tomasz777 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 01:49
  5. [159] Alfa Romeo 159 - temat zbiorczy
    Utworzone przez rbt2005 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory