Pozwól że pomoge ;p
![]()
Pozwól że pomoge ;p
![]()
Eee.. z boczkami chyba nie będzie tak żle. Jeśli poszli drogą Mito to ten wewnętrzny element jest miękki z tworzywa imitującego skórę IMHO nieźle wyglądający na żywo i miły w dotyku(w wersji tańszej) a w distinctive pewnie to będzie imitacja włókna węglowego w róznych kolorach. Plastik zewnętrzny robi ciut gorsze wrażenie ale nie ma tragedii. Ale chrom na drzwiach jakos mi nie leży-mogli zrobić tak jak środek konsoli.
Patrząc na tapicerkę siedzeń to na tych zdjęciach chyba jakaś wieśniacka wersja jest. Obszycie kierownicy -kiszka, ładniejsza jest dziurkowana skóra. Hafcik na siedzeniu ładny ale nieco ładniejsze(w kolorze ;-) ) kupowałem na allegro po 6 zł.
To "aluminium" dookoła radia to na 90% plastik oklejony folią robiony technologia podobną do "chromu". Podobnie sa robione ramki reflektorów w Mito(myślałem że to lakierowane ale po uważnym obejrzeniu to metalizowana warstwa choć nieco inna, nie widac "poleru". Zestaw lamp do oświetlenia wnętrza-kolejna rzecz żywcem z Mito. Nie spodziewam się zatem że jakość wykonania będzie w jakikolwiek sposób różniła się od Mito, i jako że nie jest to auto luksusowe będzie do przyjęcia. Ale ta unifikacja nie dodaje wyjątkowości.
IMHO Mito ma jednak ładniejszy przód tutaj scudetto jakieś plaskate.
Ostatnio edytowane przez metan ; 30-03-2010 o 23:35
Tarcze też z mito (159)
Jak mozemy zobaczyc w jednym z materiałów video, to ma być prawdziwe aluminium, choć nie jest powiedziane że będzie ono stosowane we wszystkich wersjach wyosazenia czy tylko w tych bogatszych:
http://www.alfanews.pl/2010/03/30/wn...ty-nowe-video/
Tam pisze "wykończenie ze szczotkowanego aluminium". Takie stwierdzenie reklamowe wcale nie gwarantuje że cały panel będzie z aluminium. Myśle nawet że ze względów bezpieczeństwa będzie to tworzywo (wykończone folią ze szczotkowanego aluminium).
Tak was slucham i odnosze wrazenie ze wymagacie od kompaktowego auta jakosci wykonczenia z limuzyny klasy premium. Co do unifikacji to tez nie przesadzajcie. Normalne ze wykorzystuje sie te same drobne elementy w roznych autach, nieekonomiczne jest twozenie wszystkich od podstaw dla danego modelu. I nie powinno to dziwic bo i w Alfie takie rzeczy mialy miejsce, bo czy klamki wewnetrzne w 166 to nie te same co w 156? O Brerze i 159 juz nie wspomne bo tu zunifikowali cala przednia czesc auta.
Tak...wymagamy jakości z limuzyny klasy Premium. Inaczej Giulietta nie znajdzie miejsca na rynku.
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
wysuwany ekranik nawigacji... kolejna rzecz, ktora po tysięcznym wysunięciu padnie... Po co to w ogole? Deska rozdzielcza poraża swoim prymitywizmem. Już widzę porysowane pazurami kobiet okolice przycisków i pokręteł. Przyciski i pokrętełka malutkie, pazury nie raz zarysują otoczenie.
Kierownica to tragifarsa. Kierownica ze 159 to inny wymiar w ogóle.
To aluminium... już to widze, na pewno. Marchionne zakupił pewnie gotowe elementy w magazynie Lidla. Obszycie kierownicy, boczki...
Wieś tańczy i śpiewa, bo jedzie Giulietta.
Ostatnio edytowane przez Pingwin ; 31-03-2010 o 13:52