Strona 4 z 19 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 190
  1. #31
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    156 FL SW 1,9 jtd
    Postów
    3,539

    Domyślnie

    Super, cieszę się, że mogłem pomóc. I to w takim ładnym GT

    Wysłane z mojego Huawei P8 przy użyciu Tapatalka


    › Więcej...: Alfa Romeo GT 3.2 V6 sVIRUSx
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- 1 dzień..
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- jest
    Najlepsze auto na świecie-służbowe-jest
    Gulia.....? In progres..


    www.facebook.com/nowakierownica

    www.facebook.com/nowelampy

  2. #32
    Użytkownik Świeżak Avatar sVIRUSx
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Szczecin / Koszalin
    Auto
    AR GT 3.2, AR 146 1.6 FIAT 500X 1.6
    Postów
    222

    Domyślnie

    Cytat Napisał Doblo Zobacz post
    No ładnie, ładnie
    Coś czuję, że jak odbiorę swoją blondi to na fali radości też się szarpnę na te nakrętki
    Są cool Gdyby nie to, że był to mój urodzinowy prezent to pewnie bym takiej kasy nie wydał


    Cytat Napisał opozycjonista Zobacz post
    wosk to dobra rzecz
    Szkoda że tak późno się o tym dowiedziałem

    Tak w ogóle to od kilku tygodni jeździłem z przepalonymi postojówkami. Kupiłem na allegro te co na zdjęciu i cieszyłem się że wreszcie będą świecić w barwie ksenonu. Wczorej miałem "trochę" wolnego czasu więc zabrałem się do wymiany. Po zamontowaniu zirytowałem się jak zobaczyłem "żółte" światło... :/ Gdyby nie to że musiałem je tak czy owak wymienić to bym się zdenerwował trochę bardziej.
    P.S. Zderzak zdejmowałem po raz pierwszy, zgodnie z Twoim manualem (THX!). Cała operacja trwała prawie 5 godzin (demontaż zderzaka i lamp, czyszczenie uszczelek w dekielku lampy która parowała itp. i ponowny montaż). Myślę, że następnym razem pójdzie dużo szybciej


  3. #33
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ddudek
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    GT 3.2 V6
    Postów
    229

    Domyślnie

    Cytat Napisał sVIRUSx Zobacz post
    Są cool Gdyby nie to, że był to mój urodzinowy prezent to pewnie bym takiej kasy nie wydał




    Szkoda że tak późno się o tym dowiedziałem Alfa Romeo GT 3.2 V6 sVIRUSx

    Tak w ogóle to od kilku tygodni jeździłem z przepalonymi postojówkami. Kupiłem na allegro te co na zdjęciu i cieszyłem się że wreszcie będą świecić w barwie ksenonu. Wczorej miałem "trochę" wolnego czasu więc zabrałem się do wymiany. Po zamontowaniu zirytowałem się jak zobaczyłem "żółte" światło... :/ Gdyby nie to że musiałem je tak czy owak wymienić to bym się zdenerwował trochę bardziej.
    P.S. Zderzak zdejmowałem po raz pierwszy, zgodnie z Twoim manualem (THX!). Cała operacja trwała prawie 5 godzin (demontaż zderzaka i lamp, czyszczenie uszczelek w dekielku lampy która parowała itp. i ponowny montaż). Myślę, że następnym razem pójdzie dużo szybciej
    No nie gadaj że do wymiany postojówek trzeba zdejmować zderzak w ksenonie Alfa Romeo GT 3.2 V6 sVIRUSx wczoraj mi się zapaliła kontrolka argh

    Może przynajmniej ogarnę razem z chłodnicą i parującą lampą.

    Od @opozycjonista miałeś opis zdejmowania zderzaka? Pewie żaden kosmos, ale jeśli możesz podrzucić - z chęcią rzucę okiem, zasze to szybciej pójdzie

    I jeszcze jedno pytanie - co konkretnie było powodem decyzji o remoncie, napisałeś że wiadomo było że góra do remontu, ale dlaczego?
    Ostatnio edytowane przez ddudek ; 27-06-2016 o 23:33

  4. #34
    Użytkownik Świeżak Avatar sVIRUSx
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Szczecin / Koszalin
    Auto
    AR GT 3.2, AR 146 1.6 FIAT 500X 1.6
    Postów
    222

    Domyślnie

    Z lewej strony na upartego dasz radę wymienić, ale przy okazji możesz uszkodzić dekielek albo uszczelki i później bedziesz miał więcej roboty... Tak wymieniałem ksenona, skończyło się na zjaranej przetwornicy... :/

    Tu masz poradnik : http://www.forum.alfaholicy.org/gt/1...ego_lampy.html

    A jeśli chodzi o remont to przy przymusowej wymianie kompletnego rozrządu, pasków i rolek MV (kompletnie zalane olejem silnikowym), wszelkich uszczelek od pokryw/kolektorów/baranów, uszczelniaczy wału, regeneracji/wymianie głowic, wałków, popychaczy, oleju i płynu (większość również dzięki poprzednim "szpecom") reszta kosztów była do przełknięcia. Czytaj musiałem zrezygnować z montażu Q2

  5. #35
    Użytkownik Świeżak Avatar sVIRUSx
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Szczecin / Koszalin
    Auto
    AR GT 3.2, AR 146 1.6 FIAT 500X 1.6
    Postów
    222

    Domyślnie

    Kolejny rok z GT V-ką za nami. To już 3 lata jak jesteśmy razem
    W ciągu tego okresu przejechałem ponad 30000km ale to ostatni rok był przełomowy bo z tych 30-tu tysięcy w 2016 nakręciłem 19344km. Poniżej kilka aktualnych fotek.



    Jakiś rok temu zacząłem prowadzić wydatki na jednej z popularnych stron. Poniżej trochę statystyk, może przydadzą się komuś kto rozważa zakup V-ki. Dodam tylko, że rejestruję to od momentu gdy odebrałem samochód po remoncie silnika i wymianie kilku elementów przedniego zawieszenia. Wiec wydatki serwisowe w tym czasie sprowadzały się głównie do okresowych wymian oleju i zakupu kilku drobiazgów.



    Tylko nie myślcie, że teraz jest tak kolorowo. W Belli zawsze jest coś do zrobienia, w końcu to prawdziwa Alfa i nie jest nowa.
    Nadal nie dorobiłem się Q2, jeden z kolektorów wydechowych zaczyna wydawać dziwne metaliczne dźwięki zanim się rozgrzeje, jakieś drobne wycieki w okolicach rurek odmowych domagają się uwagi, fotele nadal nie są zregenerowane, a powłoka lakiernicza tu i tam wymaga poprawek. I tak można by wymieniać w nieskończoność

    Generalnie samochód nigdy mnie nie zawiódł, a jest używany na co dzień. Cały czas sprawia niesamowitą frajdę z użytkowania. Jak przystało na Gran turismo długie podróże są przyjemnością, a wyprzedzanie na autostradzie czy też zwykłych drogach za miastem to dobra zabawa. Jedyne kiedy się męczy to miejskie korki, na szczęście zeszły rok był pod tym względem łaskawy
    Największa nieprzyjemna przygoda jaka mnie spotkała to zerwana jedna z linek zmiany biegów. Po spokojnym ruszeniu ze skrzyżowania zostałem tylko z dwójką bez możliwości zmiany na bieg jałowy lub inny. W pierwszej chwili myślałem, że padł dyfer ale na szczęście nie było tak źle. Dało się jechać, a że byłem w mieście to dwójka wystarczyła żeby dojechać do domu i warsztatu.

    Tak jak pisałem wyżej poza wymianami olejowo-filtrowymi w zeszłym roku Bella dostała parę drobiazgów, skupiałem się głównie na wnętrzu ale w komorze silnika też były kosmetyczne zmiany.

    I tak do tych udanych można zaliczyć:
    - malowanie listwy wtryskowej (ta ukryta pod kolektorem nadal czeka na odświeżenie)
    - wymiana zbiorniczka wyrównawczego (brakło na niego funduszy podczas remontu)
    - wymiana osłony rozrządu i paru mocowań
    - montaż gwintowanej dźwigni zmiany biegów i nowej gałki z wersji Blackline/Q2
    - obszycie „rączek” u Proxima
    - wymiana jednego z elastycznych łączników wydechu
    - kupno czarnych daszków przeciwsłonecznych z AR 147 Blackline
    - kupno short shiftera od P@blo (nadal czeka na montaż)



    Były też nieudane próby takie jak:
    - dwukrotne malowanie pokrywy silnika farbą VHT Vrinkle+ (zdecydowanie odpuszczam temat i pozostaje przy klasycznym "alu look")
    - dwukrotne klejenie czarnej podsufitki, raz sprayem i raz pędzlem (teraz wiem, że na pewno oddam to do tapicera razem ze słupkami bo szkoda moich nerwów i pieniędzy na materiały)
    - malowanie na czarno plastikowych osłon słupków B i C (3 różne farby i brak zadowalających rezultatów - trwałość/zadrapania)




    I to chyba na tyle. Plan na rok 2017 jest taki, że GT przejdzie na zasłużoną emeryturę i nie będzie już daily carem. Co z tego wyjdzie zobaczymy



    P.S. Coming soon…


  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,556

    Domyślnie

    3 lata to już całkiem ładny kawałek czasu, bella pięknie się prezentuje
    Koszty z ostatniego roku bardzo fajne, choć tysiak na paliwo miesięcznie to też nie mało. No ale Busso wynagradza te wydatki - niech służy i cieszy jak najdłużej

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar SebaM
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    BTM
    Auto
    GT 3.2
    Postów
    542

    Domyślnie

    Ooo... 146 kupiłeś? Tych aut już prawie nie widać.
    Q2 kup póki oryginalny mechanizm działa, później koszta baaardzo rosną. Osłonę rozrządu kupiłeś w ASO? Też muszę zmienić, bo moja jest w kawałkach.
    Koszty paliwa spore, ja wolę swoich nie liczyć

  8. #38
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał SebaM Zobacz post
    Q2 kup póki oryginalny mechanizm działa, później koszta baaardzo rosną.
    Niestety potwierdzam, a i dostępność będzie gorsza lub żadna. Orginalnego dyfra nie kupisz już nigdzie i za żadne pieniądze a Q2 będzie tylko drożeć. Ciekawa jaka będzie cena ostatniego. Quaife się ceni na 600f.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ANN
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    świętokrzyskie
    Auto
    GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    362

    Domyślnie

    Lampa nadal paruje?

    pozdrawiam

    http://ann156.fotosik.pl/

    GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
    MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
    ______________________________
    156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
    156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)

  10. #40
    Użytkownik Świeżak Avatar sVIRUSx
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Szczecin / Koszalin
    Auto
    AR GT 3.2, AR 146 1.6 FIAT 500X 1.6
    Postów
    222

    Domyślnie

    Cytat Napisał pafka Zobacz post
    3 lata to już całkiem ładny kawałek czasu, bella pięknie się prezentuje
    Koszty z ostatniego roku bardzo fajne, choć tysiak na paliwo miesięcznie to też nie mało. No ale Busso wynagradza te wydatki - niech służy i cieszy jak najdłużej
    Dzięki, prezentuje się ładnie bo była myta i woskowana kilka dni przed tym jak robiłem zdjęcia Do obu Twoich wątków też zaglądam regularnie szukając inspiracji. I jak już pisałem masz piękne GT, obie
    Niestety koszty, które są na tym zestawieniu z 2016r mają się nijak do ogólnych wydatków na samochód w ciągu poprzednich 2 lat. W sumie patrząc na to co mam w Excelu można się przerazić więc lepiej nie będę wklejał screenshota Faktem jest, że zapisuje tam prawie wszystko. Części (nawet te najmniejsze jak śrubki czy korek do zbiornika spryskiwaczy), koszty robocizny, prospekty, kable diagnostyczne i inne gadżety kupione do samochodu. To co nie jest rejestrowane w Excelu to koszty paliwa, płynu do sprysków, odkurzaczy i myjni.

    Cytat Napisał SebaM Zobacz post
    Ooo... 146 kupiłeś? Tych aut już prawie nie widać.
    Q2 kup póki oryginalny mechanizm działa, później koszta baaardzo rosną. Osłonę rozrządu kupiłeś w ASO? Też muszę zmienić, bo moja jest w kawałkach.
    Koszty paliwa spore, ja wolę swoich nie liczyć
    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Niestety potwierdzam, a i dostępność będzie gorsza lub żadna. Orginalnego dyfra nie kupisz już nigdzie i za żadne pieniądze a Q2 będzie tylko drożeć. Ciekawa jaka będzie cena ostatniego. Quaife się ceni na 600f.
    Wiem wiem chłopaki, Wasze wątki również śledzę regularnie Q2 to priorytet w V-ce. Problem w tym, że GT używam na co dzień i nie mogę sobie pozwolić żeby stanęła. Jak już zabrałbym się za dyfer to przy okazji chciałbym wymienić sprzegło, łożyska kół, przeguby i zamknąć temat z przodu samochodu. Ale jak już grzebać z przodu to chciałbym też wymienić kolektory wydechowe (tak jak pisałem w jednym kat się chyba kończy), stabilizator, może zawias i tak mielibyśmy kolejną kosmiczną sumkę. Ceny części do V-ek są jakie są więc wstrzymuje się ze wszystkim... :/ Wolę zrobić raz a dobrze i mieć spokój na dłuższy czas.
    I właśnie dlatego na horyzoncie pojawiła się 146-tka W najszybszym kolorze i najlepszym możliwym wnętrzu V-ka stanie na jakiś czas a ja będę mógł pomału zebrać potrzebne środki na GT wydając mniej na bezołowiową
    Osłonę rozrządu kupiłem używkę na allegro za 250PLN z wysyłką. Ma parę rysek ale jest cała i niepowyginana. Z tego co pamiętam w ASO chcieli 100-150PLN więcej więc odpuściłem i kupiłem tylko nowe mocowania i śruby.


    Cytat Napisał ANN Zobacz post
    Lampa nadal paruje?

    pozdrawiam
    Na szczęście od czasu kiedy wymieniałem pozycje w obu lampach już nie paruje
    Wyjąłem wtedy tą uszczelkę, umyłem, osuszyłem, spryskałem silikonem i dałem jej czas żeby wchłonęła. Później przeczyściłem sąsiadujące plastiki i dekielek i złożyłem całość układając uszczelkę tak, że tą zużytą częścią była skierowana w odwrotną stronę niż rant lampy.
    Niestety odbłyśnik światła drogowego jest w tej lampie do regeneracji ale szkoda mi jej rozklejać :/


Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 166 ODISSEA - B-ski cz. 2 i nowy nabytek Alfa Romeo 156
    Utworzone przez b-ski w dziale Nasze Belle
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 21:07

alfa gt klasyk

alfa gt wizard exhaust

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory Hamulce