Mam fabryczne radyjko tylko teraz niech mnie ktoś oświeci jak tu podłączyć wzmachol do niego nie mam żadnego wyjścia na sygnał do niego i jestem zielony jak nigdy w tym temacie hehe..Pozdrawiam
Printable View
Mam fabryczne radyjko tylko teraz niech mnie ktoś oświeci jak tu podłączyć wzmachol do niego nie mam żadnego wyjścia na sygnał do niego i jestem zielony jak nigdy w tym temacie hehe..Pozdrawiam
no i nie podlaczysz. Bylo juz o tym na forum. Sa radyjka ktore mialy wyjscie i takie ktore nie mialy. Zostaje Ci zmiana radyjka. Pozrawiam
podłączysz...
opcja 1 - elektronik musi Ci wyprowadzić z płyty głównej sygnał niskiej częstotliwości (prosta sprawa i nie droga , po prostu wlutuje się w płytę główną z przewodami zakończonymi gniazdami cinch wyprowadzonymi na zewnątrz)
opcja 2 - są wzmaki akceptujące dwa rodzaje sygnału - niski (cinch) i wysoki (czyli zapinasz wzmak pod wyjścia na głośniki w radiu)
poszukaj na elektrodzie, tylko musisz rozebrać radyjko i zobaczyć na jakim układzie masz wzmacniacz. Od razu możesz sobie też zrobić wejście liniowe na np. mp3.Cytat:
Napisał strazak66666666
ja myślę że lepiej niech kolega zleci zrobienie tego komuś kto się na tym zna - zapłaci może 50zł a przynajmniej nic nie popsuje
Wystarczy kupić wzmacniacz z wejściem sygnału z głośników, są też przejściówki które redukują moc z wyjścia głośnikowego do poziomu line-in :P
Dzięki za pomoc znalazłem konwerter który można podłączyć i z tego co słyszałem opinie to chodzi na tym ciekawie;DDD
Tylko teraz gdzie by tu podłączyć plus włączający bo tego to już nie przejdę hehe
Pozdrawiam wszystkich ;D
generalnie musisz szukać niebieskiego przewodu REMOTE , zwyczajowo przewód wychodzący z radia mający wzbudzać urządzenia zewnętrzne ma kolor niebieski (wzbudza się nim np wzmacniacze , zewnętrzne procesory czy chocby taki konwerter sygnału o jakim piszesz)
na 99% masz dwie kostki - w jednej jest 8 przewodów , w drugiej mniej , przewodu REMOTE
szukaj w tej kostce która ma mniej zajętych styków