-
Jakie amortyzatory ?!
Witam serdecznie,
aktualnie mam mega kryzys z kasą, obniżyłem auto o 35mm i nadszedł czas na wymianę amortyzatorów. Z KASĄ KRUCHO podkreślam !! Kupiłem Sprężyny -35mm EIBACH'A (Czerwone) i chciałbym coś dopasować do tych sprężyn, żeby autko jeździło jeszcze przez 1,5 roku i dobrze sprawowało się na drogach ulicznych ( NIE NA TOR !) Alfa Romeo 156 1,9 JTDm SW 2004.
MTS'y wszyscy krytykują i wychwalają BLISTEIN'A CZY KAYABA, tylko mnie na to nie stać a jestem zmuszony "coś" kupić. Nie znam się za bardzo na tym, w temat "modyfikacji" czy jak inni wolą wypowiadać się gwarą tj. "tjuningu", dopiero się wdrażam i chciałbym zdobywać odpowiednią wiedzę.
Tematów podobnych i takich samych było mnóstwo... na każdym jednak było "hejtowanie" drugiego pomysłu. Potrzebuję kompromisu !
PS: Do seryjnych sprężyn nie chce wracać :)
Dziękuję wszystkim tym, którzy mnie rozumieją i potrafią wypowiedzieć się w tym temacie z dystansem od marzeń :)
- - - Updated - - -
Na prawdę nikt się nie wypowie ? Sami fachowcy od BLISTEIN'A, KAYABA, GWINTÓW i AIR RAIDÓW !?
-
Skoro sobie obniżyłeś, to teraz wsadzaj Bilestein B8 (b6 nie bardzo, b4 auto skacze), drogo bo drogo ale skoro chciałeś sobie obniżyć i ulepszyć właściwości jezdne to musiałeś się liczyć z tym, że będzie to więcej kosztować.
Wsadzisz byle kupe do tych sprężyn do może Ci te 1,5 roku wytrzyma a może nie.... decyzja Twoja...skoro Cię nie stać to nie wydziwiaj i wracaj do standardowego zawieszenia i wtedy kupisz do tego tanie amorki
-
Ja zaryzykowałem i kilka miesięcy temu wstawiłem do fabrycznego sportpacka tanie amory TA-TECHNIX. Na razie jest dobrze, ale zobaczymy, co z tego będzie po dłuższym czasie użytkowania.
-
Ja mam serie (albo nie wiem jaki mam amortyzator bo był wraz z sprężyną) i nie narzekam , jeżdżę już tak prawie rok.