-
Wibracje na jałowym
Czołem,
Alfa GT 1.9 JTD 150KM.
Jestem świeżo po wymianie sprzęgła, dwumasy i jednej z poduszek, po wymianie zaczęło autem trzęść. Zawsze było czuć lekkie mrowienie, no ale dwumasa się kończyła więc to sobie tak tłumaczyłem. Obecnie czuć wibracje w fotelach, na karoserii itp. Pytanie: co mechanik mógł schrzanić albo co mogło wyjść po tej operacji, że jest to odczuwalne teraz? Dla mnie zagwozdka, bo podobno reszta poduszek jest OK, w dodatku na jałowym słychać ciągłe "grzechotanie" czy tłuczące się coś co wpada w wibracje, powiedziałbym że odgłos dochodzi z dołu bardziej słyszalny od strony kierowcy, oczywiście po dodaniu gazu wszystko znika. Chciałbym się jakoś przygotować, bo za 2 tygodnie jestem z tym mechanikiem umówiony na "reklamację". Z góry dzięki za sugestie.
-
Tylna poduszka skrzyni zostala wymieniona? jesli febi albo podroba jakas to bedzie wibrator. Lepiej kup uzywke oryginalna w dobrym stanie albo nowa ale tylko oryginal. Nic innego. Wibracje znikna :)
-
Jakis link do oryginalnej tylnej poduszki? chodzi mi o nowa :)
-
Tylna poduszka skrzyni - o tym nie pomyslalem, zworce mu na to uwage, ale myslisz, ze to mogloby sie nasilic po wyjeciu skrzyni przy wymianie dwumasy? Bo ogolnie problem pojawil sie nagle po odbiorze auta od mechanika.
-
No bo mechanik wymienil poduszke skrzyni na nowa podrobe i dlatego ci wibruje. Niech wsadzi ta co byla...
-
Pytanie - poduszka ze 147 lub 156 będzie pasować?
-
Miałeś rację, tylna poduszka skrzyni była wymieniona i może mechanik źle zdiagnozował, bo może ona powinna być dość miękka? Wsadził Febi i jest b. twarda i na szczęście nie wyrzucił starej, dodatkowo wziąłem kilka innych żeby wypróbował, najwyżej zwrócę. Dam znać co wyszło, ale chyba miałeś rację :)
-
Panowie, jakiej firmy były wsadzane poduszki w fabryce? Orientuje się ktoś?
-