-
Gorąco proszę o radę
Czesc,
http://www.vigauto.otomoto.pl/alfa-r...C35632985.html
powiedzmy znajomy handlarz ma auto u siebie innego znajomego.
Jako, że jestem dosyć naiwny bede wdzieczny za obiektywna opinie.
Wg mnie przebieg bedzie oryginalny jezeli faktycznie od 1 wlasciciela i zobacze fakture zakupu(tutaj mnie nie oszukaja), cena w miare ok, wymienie rozrzad jakies ladne felgi i mozna smigac.
ASO AR nie ma w okolicy wiec jedynie na jakies stacji diagnostycznej obejrzec podwozie.
-
STAN DOBRY ADEKWATNY DO PRZEBIEGU:)lubie takie dopiski,a na Polske alfy niemiały menu po Polsku?
-
to pytanie czy ironia ?:P Ja nie wiem, jestem laikiem motoryzacyjnym, ale chyba powinno miec po polsku nie ?
-
chyba tak po Polsku,nie wiem chyba ze tak Włosi Polski nie uznają:),ze zdjęc to tyle widac co nic
-
a powiedz mi, jezeli wyjasnie sprawe tego menu i okaze sie ze jest ok(bo inaczej to odpada odrazu),
zakładajac ze faktycznie jest nie bity.
To co myslisz o cenie i jezeli wymienie rozrzad, jakies gumy przy amortyzatorach to auto chyba na pierwszy rzut oka dobrze sie prezentuje
-
z foto niby ładne poza brudną tapicerką,plasiki niepodrapane cena niby dobra
-
Fiat jest w Ostrowie - zawsze to lepiej niż stacja diagnostyczna
Scudetto połamane
-
Scudetto połamane- patrze teraz w czesciach i samego tego nie moge znalezc, a zderzaki sa bez tego :P
kompletny zderzak 1200PLN + lakiernik
znalazlem juz "atrapa chlodnicy" - 240PLN
-
to akurat drobiazg,zeby tylko miała kosmetyczne wady,ciekawe jak sprzegło,dwumas,stan skrzyni:))),i silnik,klapy wirowe pewnie ma albo i nie,a plastikowy kolektor
-
Moja rada: jeśli jestes laikiem motoryzacyjnym (patrzę na post #5), to poproś jakiegoś znajomego mechanika, żeby z Tobą pojechał. Jeśli nie znasz żadnego, to możesz też podpytać na forum regionalnym, czy ktoś pomoże Ci w oględzinach.