Jak zamontować cyfrową zmienairkę DENSION
Cześć, jestem świeżym posiadaczem Giulietty i co za tym idzie nowym użytkownikiem tego zacnego forum. Mam pytanie:
Mam w samochodzie fabryczne radio CD/MP3 bez NAVI i Blue&Me czy jest opcja zamontowania takiego cuda i czy będzie działać? -----> Cyfrowe zmieniarki Dension GW Lite BT Bluetooth (A2DP) (Muszę mieć 10 postów aby wrzucić link, wybaczcie)
Jeśli jest taka opcja jak mam to zrobić :D jestem zielony w tych tematach dlatego proszę o instrukcję jak dla idioty. Pozdrawiam
Bosch ALFA 940 LOW PLUS + Dension GW Lite BT
Cytat:
Napisał
daking698
Cześć, jestem świeżym posiadaczem Giulietty i co za tym idzie nowym użytkownikiem tego zacnego forum. Mam pytanie:
Mam w samochodzie fabryczne radio CD/MP3 bez NAVI i Blue&Me czy jest opcja zamontowania takiego cuda i czy będzie działać? -----> Cyfrowe zmieniarki Dension GW Lite BT Bluetooth (A2DP) (Muszę mieć 10 postów aby wrzucić link, wybaczcie)
Jeśli jest taka opcja jak mam to zrobić :D jestem zielony w tych tematach dlatego proszę o instrukcję jak dla idioty. Pozdrawiam
FYI
Mogę potwierdzić, że Guiletta 2011 z radiem Bosch ALFA 940 LOW Plus i Dension GW Lite BT Bluetooth (A2DP) działa bez problemu, dodatkowo bardzo łatwo można przeprowadzić kable do zmieniarki do schowka i tam umieścić moduł.
Do podłączenia, wystarczy wyjąć niebieską zaślepkę portu z radia i wpiąć moduł Dension. Przy kablach dension jest także MUTE, ale w konfiguracji B&M + Dension nie trzeba go podłączać.
Miałem tylko jeden mały problem podczas montażu, za pierwszym podejściem nie odłączyłem Blue & Me przy podłączeniu modułu i auto nie widziało zmieniarki. (zła kolejność podłączenia, nie wiem z czego to wynika)
Po wykonaniu czynności w tej kolejności: odłączenie B&M, podłączenie zmieniarki, podłączenie B&M, odpalenie radia; auto wykryło zminiarkę bez problemu.