Proszę o ocenę autka...
Troche rzeczy widze sam ale nie bede sugerowal bo moze zobaczycie cos jeszcze...
Chodzi konkretnie o ten traktor:
http://www.motoallegro.pl/item117252...avi_150ps.html
Printable View
Proszę o ocenę autka...
Troche rzeczy widze sam ale nie bede sugerowal bo moze zobaczycie cos jeszcze...
Chodzi konkretnie o ten traktor:
http://www.motoallegro.pl/item117252...avi_150ps.html
Odnośnie auta nie będę się wypowiadał, bo nie znam się na tyle :D
Ale... Jeśli dobrze pamiętam, kiedyś widziałem, że z innego konta były kupowane auta uszkodzone (różne uszkodzenia - bywały i lekkie), po czym te same auta sprzedawane już na tym koncie całe ^ ^
Także na to trzeba z pewnością zwrócić uwagę, bo o bezwypadkowości nie mowy (o tyle dobrze - bo uczciwie ? :))
---------- Post dodany o godzinie 10:40 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:39 ----------
Głowy sobie uciąć nie dam, ale coś mi tak świta ^ ^ :)
Znam ją doskonale. Była do kupienia za 15,5k niezarejestrowana świeżo po przyjeździe. Również mogłem ją mieć za 17 po opłatach, ale to przekroczyło mój budżet. Powiem tak: auto sprowadzone miało bułę na oponie, lekko wgniecione nadkole (jakieś drzwi garażowe albo coś, nic poważnego) i opony tylne z innych parafii, a w tylnym zawiasie coś biło (po charakterze stuku łącznik stabilizatora). Za 17 mogłem ją mieć niezarejestrowaną z oponami przednimi wymienionymi (buła) i z wyeliminowanymi stukami, ale to już dla mnie za dużo - wiadomo, budżet awaryjny musi zostać. Jazda próbna krótka jako pasażer, brak możliwości obejrzenia na serwisie -brak tablic.
Cena obecna - pewnie OC, rejestracja i zrobienie nadkola ją podbiło (nadkole przednie prawe - widać inny odcień odrobinę, reszta elementów wbrew zdjęciom jest w dobrym kolorze, spasowanie ok).