-
4 załącznik(i)
Litania do RADIA
Witam koledzy, z racji tego że nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji po Polsku do mojego radia zwracam się o pomoc do was forumowicze. Oryginalna jest, ale po Niemiecku a ja jakoś studiowania germanistyki nie mam w planach na najbliższą przyszłość. Jak ktoś mam link do polskiej wersji to proszę o pomocną dłoń.
Druga sprawa to wyświetlacz nie pokazuje mi całości tylko krzaczki, wyciągam ostatnio radio i jest żółta kostka wolna, orientuje się ktoś od czego ona jest>???
Nie znam się a może mam coś nie podłączone i dlatego wśród zawrotnej liczby 3 ściąganych kanałów w tym Radia księdza dyrektora , Rmf.fm i z muzyką klasyczną nie odbieram nic! Może jakiś wzmacniacz czy coś nie podłączone, przyznam że antena jak kupowałem Alfę wyglądała na lekko nadłamaną, nie wiem czy to ma duże znaczenie. Jak by ktoś się ulitował i poradził coś, może by mi to pomogło bo już mnie wnerwia to radio i nie wiem czy je robić czy wyrzucić przez okno. Pozdrawiam wszystkich alfomaniaków z grającymi radyjkami :D:D:D
-
Twoje chociaż pasuje jak ulał, a moje wystaje "delikatnie" z konsoli. Jak nikt Ci nie pomożę, to zerknij w ogłoszeniach, bo jest kilka "sprzedam oryginalne radio" więc może posiadacze coś będą wiedzieli na ten temat.
-
Dzięki Tomek, poczekam może ktoś ma takie radio i mi pomoże w tej kwestii.
-
Ja jeszcze jutro w pracy spytam kolegi, bo ma ory w 147, to może coś na ten temat będzie wiedział, dam Ci znać na forum.
-
-
to radio to blaupunkt, niestety ale modelu nie pamietam, miałem takie w transicie, ale to było ho ho ho albo i dawniej.
-
No najnowszy trend mody w radiach samochodowych to nie jest, ale na razie nie zamierzam inwestować w nagłośnienie i sprzęt grający, dobrze by było jak by coś tam świergoliło w kabinie.:D:D:D a z 3 kanałami to wiadomo ,,, kanał.
-
Radio w Twojej Alfie to odpowiednik Blaupunkta Amsterdam TCM 127 tyle, ze z innym panelem dopasowanym do alfiszona.