-
Montaz radia CB
Panowie jakiego uzywcie radyjka i anteny?
Chce zeby jakos to wygladalo... nie chce robic w srodku transformersa ze srodka samochodu.
A niestety musze sie w takie cudo zaopatrzyc.
Moze macie jakis patent zeby schowac cale radyjko do schowka u pasazera czy cos takiego?
Oraz jaki komplet polecacie - sensie jaka firma itp lub na co patrzec przy kupnie?
Hmm i dodatkowo jak rozwiazac problem jednej zaplaczniki? potrzebuje dwoch urzadzen podlaczonych pod zapalniczke.
-
Ja korzystam z niskiej klasy radia tti :
http://www.e-radia.pl/p/pl/134/radio+cb+tti+550.html
a do tego mam dobraną antenę Sirio
http://www.e-radia.pl/p/pl/55/antena...100+sirio.html
Zestaw jest tani i prosty. Zależało mi na niskiej cenie, bo nie jestem zawodowym kierowcą i nie korzystam z tego codziennie. Oprócz ceny przekonały mnie też wymiary cb - jest małe i poręczne. Na luzaku wciskam je między fotel a podłokietnik. Samo radio nie jest najwyższych lotów, dużo szumów odbiera, funkcja auto sql to bajer, kompletnie nie przydatna, ale do moich zastosowań w zupełności wystarczy.
Korzystałem kiedyś z kolegi CB President Harry III i niezłej klasy anteny też Presidenta. Zestaw jest bardzo dobry, nawet nie można porównać go do mojej chińszczyzny.
Schowanie cb w schowku pasażera mija się z celem, bo zwyczajnie nie będzieszz mógł z niego korzystać przy zamkniętym schowku, a jak pasażer będzie siedział to tego schowka nie otworzysz. Poza tym CB do schowka chyba się nie zmieści.
-
To moze schowek to zly pomysl:) Ale w miejscu malo widocznym tak to nazwijmy:) Chcialbym zeby nie rzucalo sie mocno w oczy:)
-