-
dziwna sprawa
Cześć
Starałem się poszukać takiego tematu jaki ja mam problem,ale nic nie znalazłem.Otóż po odpaleniu Alfy strzeliło coś i poszedł dym spod maski.Od tamtej pory obroty falują na benzynie i gazie,z tym,że na benzynie ciągle strzela(nie z wydechu,bardziej w silniku) a na gazie od czasu do czasu.Na benzynie po dodaniu gazu nie reaguje,dusi go a na gazie jest trochę lepiej.Do tego chodzi jak traktor.Padły wtryskiwacze?
---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:41 ----------
silnik 1.8 TS.
-
Sprawdz czy nie rozwaliło/otworzyło Ci kolektora ssącego.
-
Nastąpił prawdopodobnie wybuch gazu i masz pęknięty kolektor ssący.
To i tak cud, że ten samochód jeszcze odpala.
Czeka Cię wymiana kolektora i wizyta na kompie w celu zresetowania ECU.
A tak a propos - jaką masz instalację LPG?
-
więc tak,jestem całkowicie zielony w temacie tego samochodu.Kupiłem go dopiero,prosiłbym o instrukcje jak to sprawdzić,gdzie on jest,jak wymienić i koszty.
---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:11 ----------
Lovato
-
To może uzupełnij profil i napisz, jaki masz silnik, bo my tutaj hondy nie naprawiamy.
Jeśli masz TS-a to kolektor używany kupisz za ok 300 zł - cena nowego to kosmos.
Wymiana w warsztacie ok 200-300 zł + podłączenie do kompa i zrobienie resetu 100-150 zł.
Jeśli trafisz na nieuczciwych mechaników to będą próbowali zedrzeć z Ciebie skórę i będą wmawiać różne głupoty.
Kolektor ssący to taki plastikowy baniak z zakrzywionymi rurami przy ścianie grodziowej między kabiną, a komorą silnika.
No i jeśli dopiero co kupiłeś ten samochód to od razu myśl o wymianie rozrządu.
A ta instalacja to wtrysk gazu, czy jeszcze tzw. 2 generacja?
-