-
Wariuje prędkościomierz
Witam. Tak jak w temacie wariuje mi prędkościomierz. Dzieje się to przy włączaniu kierunkowskazów,wycieraczek lub przy hamowaniu. Podczas tych czynności wskazówka skacze z prędkości którą jadę do zera i tak sobie podskakuje. Co to może być? Działo się to już wcześniej ale rzadko , a teraz robi mi to zawsze. Pozdro
---------- Post added at 22:04 ---------- Previous post was at 17:52 ----------
He... Chyba tylko ja mam takie dziwne problemy:(
-
Kolego przerabiałem ten temat - masz 100% problem z masą w samochodzie. U mnie mechanik dorobił nowy przewód z masą w silniku i problem wyparował.
-
Masę czyściłem, ale z tego co piszesz to trzeba wymienić całą tak?
-
U mnie mechanik po prostu zrobił nowy przewód masowy i go podłączył. Chciałbym coś więcej napisać na ten temat ale jeśli chodzi o elektrykę samochodową to jestem laik. Z tego co widzę pod maską to mam nowy kabelek podłączony do silnika.
-
-
Gwarantuje, że pomoże. Też męczyłem się z leżącą wskazówką prędkościomierzam. Pozdro.
-
Miałem podobne objawy jak rozleciała mi się klema plusowa i był słaby styk. Przewód grzał się. klema plusowa to kawałek odpowiednio wyprofilowanej blachy na której są jakieś bezpieczniki czy coś. Klema ta powinna być zamocowana na czopie akumulatora I DWOMA WKRĘTAMI DO OBUDOWY AKUMULATORA! U mnie jakiś mechaniczyna nie zrobił tego i wyniku drgań silnika popękała ta blacha zwana klemą. Właśnie brak styku powodował opadanie na 0 wskazówki prędkościomierza. Sprawdż też klemę plusową!!!
-
i najważniejsze!
plus z alternatora idzie najpierw do rozrusznika i dopiero z tego miejsca idzie dalej ale już innym przewodem
tam też może być słaby styk ;)
-
Aż głupio się przyznać, ale okazało się, że mam klemę minusową luźną. Wymieniłem i wszystko gra. Dzięki
-