-
zwykły gaz w 156?
Czy zwykły gaz ma w ogóle prawo działać w alfie 156 ?
Dodam że od kupna nic nie było wymieniane i być może w tym tkwi senk sprawy,ale moje pytanie jest następujące "Czy alfa 156 ze zwykłym gazem będzie jeździć? czy musi być sekwencja jak to na ogół słyszę.."
-
Będzie działało, jeździło ale cofniesz silnik o całą epokę. Szwagier mój ma zwykły gaz w Bravo 1.8 16V GT silnik bliźniaczo podobny choć różni się ECU i osprzetem jeździć jeździ, nawet nieźle ze spalaniem, ale prawie na pewno mapy rozjechane bo na tym gazie lepiej jeździ niż na Pb. Jak ktoś z forum napisał II gen to proteza.
-
jak nie chcesz problemów to sekwencja
na zwykłej też pojedzie ale to już nie to samo będzie
nie wspomnę o problemach z odpowiednią regulacją
-
Nie jestem inżynierem mechanikiem.
Jestem zwykłym użytkownikiem aut z instalacja LPG.
Do tej pory trzy ze zwykłą i dwa z sekwencją.Jeśli wszystko jest sprawne to jedyna różnica między nimi jaką zauważyłem to dłuższy czas przełączania się z PB na LPG przy sekwencji.
Piszę to z punktu widzenia kierowcy , którego nie interesują techniczne zawiłości i dyskusje nad wyższością Świąt Wielkiej Nocy nad Bożonarodzeniowymi.
-
jak ustawisz sekwencje na 28 stopni to w miarę szybko się przełącza :P
-
Tak jak kolega powiedział cofniesz silnik epokę niżej , gaz z normalnym mixerem jest dobry do samochodów z jednopunktowym wtryskiem ale nie to TwinSparka to nie ta era . Jeździć jakoś będzie ale prędzej czy później odbije ci się to przy naprawie bo nie wierzę że to ma prawo poprawnie jeździć
-
Dzięki panowie za odpowiedzi,nie sądziłem że pojedzie na takim gazie choć troszkę chwilami coś z niego było ale lubi kichnąć i już dwa razy spadł kolektor. Jakieś pomysły jak to powstrzymać?
-
Jedź do gazownika niech to ogarnie.
Bo nawet II generacja nie powinna kichać.
- - - Updated - - -
Ps.
Obecnie mam dwa auta ze zwykłą instalacją i Alfę z sekwencją , ale kichanie i wystrzały znam tylko z opowieści innych.
-