-
Podłączenie radia.
Cześć.
Jestem trochę zielony w te klocki, więc chciałbym dopytać.
Na szybko kupiłem używane radio - JVC KD-G342. Z tyłu wygląda ono tak:
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...013/06/123.jpg
Czyli 2 kostki na 8 pin (2 rzędy po 4 pin).
Wytargałem dziś stare radio, wyjąłem tonę kabli i moim oczom ukazały się 2 wtyczki, które - jak mi się wydaje - mogą pasować do mojego radia?
Szukałem na allegro kostek ISO do tego JVC, ale tam są wejścia męskie tak jak w radiu, więc nic mi to nie da?
Trzeba coś kombinować, kupować jakieś adaptery, czy wpiąć te 2 kości i powinno śmigać?
-
wpinasz kostki podpinasz antenę do radia i śmiga
-
Ja mam inny problem, dziś doszły przejściówki z tych dwóch kostek do Alpiny i się wyłącza jak nie ma zapłony co zrobić, żeby było normalnie
-
Polaczyc kabelel zolty z czerwonym z radyjka i podpiac jako stale 12v
- ostatnio byl nawet temat o tym
O ile dobrze pamietam to czerwony jest jako acc a zolty z aku ( albo odwrotnie :-) )
Czyli laczysz je i wpinasz w miejsce wpiecia tego z aku ( BAT )
-
I jest opcja ze rano nie odpali. Niektóre radia muszą mieć po stacyjce sygnał żeby pójść w sleep. Sprawdź koniecznie pobór prądu jak już wprowadzisz zmiany. Moje Nakamichi ciągnie ponad pól ampera przy takim podłączeniu. Jak zrobiłem to poprawnie, czyli po stacyjce, spadło do 0.05 A.
Powodzenia
-
w każdym aucie i każde radyjko zawsze miałem na stałe 12V
nigdy kłopotów nie było
teraz w GT dokładnie siedzi Alpine właśnie też ze stałym 12V - w zimę na kilkuletnim aku zero problemów z odpaleniem
no ale ok - może po prostu nie miałem radyjka które pobierało by na tyle żeby robić kłopoty z odpalaniem potem bo jedne biorą sporo a inne w sumie "nic"
-
Skoro już jest taki temat to i ja o coś zapytam.
nie mam miernika, więc nie sprawdzę, a może ktos pomoże. Muszę ręcznie włączać i wyłączać radio. Ma ktoś może zdjęcie czy coś gdzie i który kabel przełożyć by radio działało po przekręceniu kluczyka i wyłączało się po jego wyjęciu?
-