Będzie Ci coraz bardziej buczeć wspomaganie. Może przyczynić się do tego, że pompa zdecydowanie szybciej padnie i do problemów z maglownicą.
Nie ma się co zastanawiać. Wymieniaj zbiorniczek.
Printable View
Będzie Ci coraz bardziej buczeć wspomaganie. Może przyczynić się do tego, że pompa zdecydowanie szybciej padnie i do problemów z maglownicą.
Nie ma się co zastanawiać. Wymieniaj zbiorniczek.
Co do ilości czynnika. W eLearnie do starszych modeli podawali 550g, do nowszych nie ma eLearna (przynajmniej krążącej kopii, bo są albo on-line subskrypcje albo wersje USB). W każdym razie niektórym przy takiej ilości zaś wierci i dają 460g. W mojej "nowej" TBI po zakupie mechanik wbił mi 460g bo tak mu maszyna ponoć "powiedziała" - wierciło strasznie, myślałem że się załamie, bo czegoś takiego w życiu w żadnej 159 nie słyszałem. Pojechałem do ASO FAP, a Ci że ich maszyna pokazuje dla mnie 550g, tak nabili i jest cisza, ani nie brzdęknie.
No to tak - po uzupelnieniu czynnika do 460 narazie cisza i nie widze roznicy miedzy praca wentylatorow czy ukladu niezaleznie czy jest wlaczona klima czy jej nie ma.. jezeli chodzi o zmiane w chlodzeniu to chlodzi moze troszke lepiej niz jak bylo 220g ale moze to subiektywne odczucie i przy temperaturze ok 9° chyba jednak ciezko bedzie zobaczyc roznice :)
Dalej mam problem z odpalaniem na zimnym i ikonka aku/alt i juz nie wiadomo co zrobic..
Jezeli chodzi o odpalanie to jest jedna poszlaka i ja sprawdze natomiast musze zaczekac az silnik bedzie na maksa zimny.. otoz mam wrazenie, ze jak odpialem czujnik temp to odpalil duzo lepiej.. ciekawe jak odpali przy odpietym na temp silnika 0°.. wydaje mi sie, ze swiece sa za slabo nagrzewane bo dostaja bledna inf o temp.. kolejnym krokiem jak to nie wypali bedzie sprawdzenie czy wychodzi napiecie na swiece z kostki bo moze byc tak, ze modul nie dziala i ich nie grzeje.. pomyslalem o tym bo nawet jak po calej nocy na -5° chcialem go odpalic to zagrzewal wedlug mnie swiece duzo za krotko..
Najbardziej irytuje mnie ten wracajacy blad alt... co najlepsze komputer nie pokazuje zadnych bledow..
Dam znac :)
Samo sprawdzenie napiecia na swiecach to taki sobie test, tak samo jak sprawdzenie rezystancji swiec (sprawdzasz na zimnych i np nie wychwicisz czy nie maja jakiegos uszkodzenia gdy sie nagrzewaja - typu pekniecie w grzalce)
Ja sprawdzam swiece amperomierzem - laczysz w szereg pomiedzy kopulka a swieca, druga osoba wklada kluczyk, wtedy testujesz wszystko (swiece/kable/przekaznik) pod rzeczywistym obciazeniem i przy grzejacej swiecy. Z mojego doswiadczenia ze sprawdzaniem swiec w ten sposob w tych silnikach (159/Stilo itp) powinienes miec prad ok 12-14A przez moment spadajacy do ok 7-9A - przy takich pradach wiadomo ze jest grzanie bo te 100-150W jest wydzielane na kazdej swiecy.
Ikonka grzania ma sie nijak do faktycznego grzania - ona znika wczesniej, a swiece jeszcze są zasilane przez pare sekund (przynajmnej przy zimnym silniku) - to jest bodajze po to ze jak juz odpalisz po zgaszeniu to masz rowniejsza prace silnika w poczatkowej fazie po odpaleniu.