Dziękuję bardzo za wszystkie sugestie
Tak chodziło o regulator ciśnienia
Printable View
Dziękuję bardzo za wszystkie sugestie
Tak chodziło o regulator ciśnienia
Witam ponownie
Po wyczyszczeniu pompy wstepnej autko śmiga
Dziękuję bardzo wszystkim za poświęcony czas
Pozdro
Po przejechaniu ponad 1000km problem wrócił
Check się zapalił auto straciło moc
Po ponownym uruchomieniu moc powróciła i zrobiłem następne ok 250km bez problemow.
Zrób przelewy na wtryskach, jeśli w normie podmień pompę cr. Nie ma przy tym dużo roboty, nie trzeba nawet rozrządu rozpinać. Miałem podobnie pomogła właśnie wymiana pompy. Traciła ciśnienie przy obciążeniu. Również sporadycznie w określonych warunkach i przy dłuższej trasie jak paliwo miało wyższa temperaturę. Zaloguj ciśnienia paliwa w czasie jazdy, problem powinien być widoczny cały czas. A w określonych warunkach dopiero skutkuje trybem serwisowym
oki postaram się co najmniej zrobić przelewy i logi z podmiana pompy może być gorzej
dzięki za sugestie
aaa i jeszcze jedno zauważyłem ze podniósł mi się poziom oleju czy to może mieć związek
witam ponownie
wyciągnąłem i zawiozłem wtryski do sprawdzenia okazało się że 3 szt nadają się na śmietnik, fachowiec od wtrysków stwierdził ze to było przyczyną moich problemów
zamówię wtryski, założę,pojeżdżę i dam znać czy problem został rozwiązany czy też nie
pozdrawiam
Witam wszytskich.
chciałem poinformować że mój problem został rozwiązany:) przyczyną były uszkodzone wtryski, po ich wymianie wszystko jest w jak najlepszym pożądku
pozdrawiam i dziękuję za pomoc
U mnie dzizsiaj wywaliło P0091 i P0092. Pozniej tryb awaryjny . Ze dwa razy zgasł. Jak wylączyłe i włacze to jedzie normalnie.
Czasem po odpaleniu nie wywala bledow przez chwile.
Jakies 2tys kilometrow temu mialem podobny problem. Zgasł i nie chcial zapalic. Wtedy wyskoczył P0090.
Poznie Jakos pojezdiłem i tez błąd nie wrócił. Natomiast byl okres ze pojawil sie blad sondy lambda. Pojawiał sie ten blad co jakis czas ale juz dlugo go nie ma .
Dodam jeszcze ze obroty czesto faluja delikatnie. Czuć czsem ze silnik nie chodzi ta rowno jak powininen.
Czasem ma lekko podwyzszone obroty na biegu jałowym. Ale to tez ciekawe ze jak wylącze sinik i wlacze to obroty sie normuja.
Wydaje mi sie ze te oboroty najbardziej zaczynaja falowac jak przejade z niskimi obrotami.
Odebrałem dzisiaj od mechanika. Nie było go na warsztacie i tak na szybko powiedział przez tel. Że wyczyścił czujnik ciśnienia ,Regulator,pompe.
Widziałem po otwarciu maski że kable chyba też sprawdzał bo jedna wiązka była podizolowana.
Teraz nie ma tych błędów i obroty już nie falują silnik pracuje równo. Wcześniej czuć było że nie pracuje gładko....
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Panowie, temat do mnie wraca jak bumerang. Okresowe występowanie błędu P0091 i powiązanego z nim błędu P0092. Regulator ciśnienia paliwa podmieniany dwukrotnie. Błąd wciąż występował. Wtryski oddane do regeneracji po otrzymaniu certyfikatu prawidłowego działania w warunkach laboratoryjnych :-) W międzyczasie zrobione 3 trasy z prędkościami autostradowymi, bez nagłych zmian biegów, wyprzedzanie ze spokojem - brak problemów. Problem pojawił się na drogach powiatowych (trasa) gdzie występowała częsta zmiana biegów i obrotów silnika.
Czy po diagnostyce ciśnienia paliwa (docelowe / mierzone) i zidentyfikowaniu różnic powyżej 250 kwalifikuje pompę do sprawdzenia jej szczelności?
Wymieniam również dzisiaj filtr paliwa i sprawdzę (po rozcięciu) czy w środku nie ma jakichś syfów (opiłkowanie pompy).
[Edit] Po dogłębnej analizie diagnostyki ciśnienia paliwa zauważyłem, że różnice powyżej 250 są charakterystyczne dla momentu, w którym to obroty silnika zaraz miały spadać (tj. po zaprzestaniu wciskania pedału gazu). Odczyt w krytycznym momencie faktycznie przekracza 250 jednakże następny odczyt, w którym to obroty silnika są już nieznacznie niższe jest w porządku. Rozumiem, że problemy z pompą CR objawiałyby się częstszymi, znaczącymi różnicami pomiędzy ciśnieniem docelowym a mierzonym, a w sytuacji, w której różnica przekracza osławione 250 bar wyskakuje błąd?
Może powinienem rozpocząć jednak od pompy wstępnej (paliwa)?
To są maksymalne odchyłki, których przekroczenie powoduje błąd.
Załącznik 279714
Załącznik 279993
Witam, Ten sam problem. Przy normalnej jeździe nic się dzieje. Jak się depnie to wtedy wyskakuje check i nie da się już jechać. Czujnik ciśnienia paliwa podmieniony, kontakt wtyczki sprawdzony, filtr paliwa wymieniony. Nadal tak samo. Przewody wykluczam bo działo by się to niezależnie od sytuacji. Czy to będzie regulator ciśnienia paliwa na pompie CR? Dawka paliwa chyba jest zbyt niska przy takich parametrach doładowania i obrotach oraz wciśniętym pedale przyspieszenia. Powinna być w tych warunkach w okolicy 1500-1600 bar, a jest 1246.
Takie pytanie. Czy ktoś z forumowiczów mógłby ewentualnie odsprzedać taki sprawny regulator?
Koledzy, doradźcie. Wczorajszy powrót do domu, temperatura 15-16 stopni na minusie. 7-8km jazdy, spokojna jazda i wjazd pod wzniesienie. Nagle odcięcie mocy, straciłem też wspomaganie (jakim cudem?), na desce chyba błąd od temperatury cieczy. Odpaliła, w domu sprawdziłem błędy i oczywiście P0091/P0092. Na razie nie chcę rzucać się na wymianę, zobaczymy czy się to jeszcze powtórzy. Zauważyłem, że to żółte zabezpieczenie na wtyczce regulatora nie było wpięte więc to poprawiłem. Filtr paliwa OEM Ufi ma kilka miesięcy, paliwo z Orlenu. Powiedzcie mi czy regulator oraz czujnik ciśnienia można bez problemów wykręcić do czyszczenia/podmianki bez obawy, że wokół nas wszystko będzie w oleju napędowym?
Jaki poziom paliwa w zbiorniku był?
Były przypadki pękniętego kosza pompy paliwa, paliwo na przechyłach uciekało.
Paliwa było więcej niż 1/4 baku. Jest jakaś możliwość, że to po prostu coś związanego z prądem? Bo jeśli wpadł w tryb awaryjny to skąd ten brak wspomagania? Nie wiem w jakim stanie jest akumulator ale czasami przy rozruchu sypnie mi błędem ABS/hill holdera jakby był spadek napięcia. Dwa dni przy -15 odpaliła bez problemu, a kolejnego poranka po tym epizodzie przy -5 miała już ciężej.
U mnie było tak że wywalało okresowo błędy czujnika ciśnienia paliwa .
Mechanik czyścił układ paliwowy. A jakiś czas pomogło ale jak wracałem z gór w zeszłym roku . Alfa już wchodziła w trym awaryjny przerywała gasła . Zdałem obudowę poruszałem kablem przy wtyczce i wtyczka . Odpaliła normalnie i jeździła przez kilka miesięcy już dobrze . Nawet obroty nie falowały. Po paru miesiącach to samo więc od razu się zatrzymałem i zrobiłem to samo . Znowu było dobrze przez przez trzy miesiące czy tam cztery. Wychodzi więc że trzeba wymienić wtyczkę i najlepiej kabel . Ale nie zdążyłem tego zrobić ponieważ pożyczyłem samochód młodszemu bratu który wyjechał alfa do Austrii. Właściwie to ja już kupił . Dzwonił właśnie że znowu to samo więc mówię wiesz co masz robić xd.
Także musicie sprawdzic to.
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
Jaką wtyczkę masz na myśli? Jeśli to nie tajemnica
Wtyczka od czujnika ciśnienia paliwa na listwie .
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
P0091 w dwóch alfach 1,9jtdm w różnych sytuacjach. W obu pomogła wymiana pompy w baku. Można podpasować mocniejszą pompę GSS340 z turboworks-a. Po delikatnej modyfikacji wchodzi. Jedyny problem to umocowanie oryginalnego powrotu w koszu - do ogarnięcia przy obkrojeniu oryginalnego sitka. Trzeba poobcinać tak żeby został tylko kawałek z dwoma otworkami i przykręcić od dołu przez kosz.