Rozrusznik, wymiana i jaki kupić 1.6 TS 120 koni
Prawdopodobnie stoję w progu drzwi do zużycia się rozrusznika.. Pytanie brzmi jakie rozwiązanie wg. Was będzie najbardziej korzystne (ze względów wytrzymałości no i cenowe w drugiej kolejności)
Objawy.. Zdarzało się że po dłuższej jeździe jak gdzieś stanął np. do sklepu i wracam za chwilę a silnik słychać że kręci się rozrusznik ale auto nie startuje.. i trzeba było parę razy nim zakręć żeby odpalił.. ostatnio dzieję się tak już coraz częściej więc czuję że może nadejść ten dzień że nie odjadę Nim..
Sprawa 1. Jak wygląda demontaż rozrusznika.. mógłby ktoś opisać, krok po kroku.. skąd najwygodniej podejść itd..
Sprawa 2. Jaki kupić rozrusznik..
- Demontować swój fabryczny i regenerować go ? (czy jest sens? jeśli załóżmy wymienię jeden element zapewne bendix to czy nie posypię się zaraz reszta?)
- Kupić oryginał? Jest dostępny jeszcze w ogóle po 14 latach prawie?
- Kupić regenerowany koszt 380zł z gwarancją na pół roku (krótka jakaś ta gwarancja)
- Kupić nowy, zamiennik, dostałem cenę 450zł z gwarancją na 2 lata.. zapewne to też regenerowany.. producent "AS" może ktoś wie coś więcej kto stoi za tym AS?
:D dzięki za info z góry..