-
EcuMaster DET3
Witam zastanawiam sie nad kupnem i montażem EcuMaster DET3 tylko o ile poradził bym sobie z montażem to za pioruna nie wiem jak to jest z pisaniem mapy, czy jest może opcja auto adaptacji bo gdzieś mi sie cos takiego o uszy obiło a potrzebuje albo czegoś takiego albo remapa bo mam większe turbo i turbo ładuje jak głupie czasem podchodzi pod 2 bary. wiec w obawie o silnik zamieniłem przewody na pierburgu i teraz ładuje 1 bar. Do komputera mam włożonego "virusa" evocars i czy wystarczy sam remap czy juz bedzie potrzebny ecu master ??
-
Możesz jeszcze zamontować MBC i ustawić na bezpieczne doładowanie bez potrzeby montażu zewnętrznego kompa.
-
Mapa doładowanie po obrotach w DET3 to banał :) ale żeby to dobrze zrobic wypadąło by mieć sonde AFR żeby nie przedobrzyć. Do lekkiego podbicia doładowania MBC - zwany też cichych zabójcą turbin :) na krótką mete ewentualenie dla świadomego użytkownika da rade :)
-
a ja dalej będę trzymał stanowisko, że dopóki fabryczny komputer jest remapowalny należy się go trzymać i nie montować żadnych dodatków. co fabryka to fabryka, akurat w tej kwestii rzadko można to poprawić przy jakichś relatywnie niedużych modyfikacjach.
-
Hmm może źle napisałem chodzi o to że w samochodzie zostało zmienione: duży ic, filtr powietrze storzkowy aem, regulator ciśnienia paliwa 3bary jak na razie, pompa paliwa walbro 255, wałek ssacy podobno z silnika wolnossacego, no i turbina to hybryda. I chodzi mi o to jak to wystroić? Bo teraz samochód jedzie od 4tyś obrotów i niby turbo ląduje do konca prawie cały czas 2bary ale samochód przestaje ciągnąc, szarpie po prostu czuć że ma chęć jechać ale czegoś mu brak. Więc mbc to ta mi tyle samo co zmiana przewodów na pierburgu żeby ograniczyć ładowanie a chce wykorzystać możliwości turbiny żeby samochód jechał jak powinien w całym zakresie obrotów i z całą mocą. Czy nie trzeba stroic?
-
Jak szarpie to kończy Ci się panie paliwo i DET3 nic tu nie zmieni trzeba remap zrobić.
-
No to muszę czekać aż merror dojdzie do siebie. Chyba że ktoś zna kogoś kto ogarnia takie rzeczy
-
ja znam, ale we wrocławiu. jak jesteś zainteresowany to namiary dam, tylko że to ciut daleko :)
-
Hehe no trochę daleko Więc nie bardzo mi się to kalkuluje. Ale dzięki jak nic nie znajdę bliżej to będę musiał skorzystać;-)
-
IMHO Det do max 4 cylindrowca w trybie FI to całkiem niezła opcja.
Uniezależniasz się od wszystkich pro-eko korekt, plus łatwość strojenia. Gratis dostajesz np. Launch controll czy korekcję po szerokopasmowej lambdzie.
Więcej niż 4 cylindry to już trochę średnio się robi, bo obsługuje tylko dwa banki wtrysków więc np w V6 będą lały po 3 wtryski na raz.