Ar 156
Turbina volvo 2.0t td04-12
Wtryski audi 1.8t
0,5Bar od 3 tyś do końca
Det3
Załącznik 158311Załącznik 158312Załącznik 158313
Printable View
Ar 156
Turbina volvo 2.0t td04-12
Wtryski audi 1.8t
0,5Bar od 3 tyś do końca
Det3
Załącznik 158311Załącznik 158312Załącznik 158313
kto wymyślił ten "kolektor dolotowy"?
Ja , plastik nie trzyma ciśnienia
Ssący do poprawki, plenum ma za małą objętość przez co masz nie równomierne napełnianie i kiepskie przepływy. Dwa co zrobione z dołem silnika, opisz dokładniej mechanicznie co i jak zrobiłeś. DET3 w FIT czy świnia?
Tym sie sugerowalem
Załącznik 158318Załącznik 158319
Dol nie ruszany tylko nowe panewki.
Det świnia
Kolektor fi70
Popatrzylem o ma więkrzą obiętość od a4 1.8t gdzie starcz do 250-300km
Ale w 1.8T kolektor ma taka budowę plenum że ma "ukierunkowany" przepływ żeby napełnianie było odpowiednie. Druga sprawa że ty masz rasowe LPT i tutaj trzeba dbać o to w co się dmucha, kolektor ma się zachowywać jak w wolnossaku żeby to jechało jak należy.
Odprężany był ten silnik wogóle w jakikolwiek sposób?
Nie byl , to z jakie fi dać na kolektor??
Wiem ze slabe turbo ale w volvo po chipie daje rade na 1bar
To nie chodzi o fi w tym wszystkim ..... popatrz jak są budowane dobre kolektory, kształt/długość kanału, jego powierzchnia i jak formowane "czoło" runnera przy wejściu w plenum.
Dodano po 2 minutes:
I co z tego że daje rade 1bar napompować, jak ono nie ma wydajności i przepływu na wydechu. 1bar z tego maleństwa to jak 0,3-0,4 bar z dobrej sprężarki która żeliwem nie zatka silnika na wydechu.
Mniejsxa wydajność jak k03?