Czy warto przejmować się rdzą na sankach, podstawie chłodnicy, rantach błotników ? i pod maską np ten pas wzmacniający łapie co o tym sądzicie skąd tam rdza?
Printable View
Czy warto przejmować się rdzą na sankach, podstawie chłodnicy, rantach błotników ? i pod maską np ten pas wzmacniający łapie co o tym sądzicie skąd tam rdza?
Nie przejmuj się - rdza dodaje charakteru.
Rdza najczęściej oznacza niezbyt staranną naprawę blacharską. Warto się przejmować, bo zostawione same sobie małe ogniska korozji w krótkim czasie zaowocują przeżarciem na wylot zaatakowanych elementów i wtedy naprawa jest droga i nie zawsze opłacalna. Dobrze sprawdź podłużnice, kielichy amortyzatorów i progi, bo te elementy mają bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy.
ruda lubi nasze belle, nic nowego... :)
Mojej nie lubi. :P
nie błotniki tylko ranty błotników ale to tylko pęcherzyki;)
błotniki proponuję zacząć oczyszczać i zabezpieczań zbyt długie zwlekanie przerodzi się w gustowne dziury po oczyszczeniu, sanki i podstawę chłodnicy olać.
PS
mojej alfki (tj. elementów lakierowanych w tym podłogi) ruda również nie lubi (rocznik 2006)
Ruda tańczy jak szalona... :)
Ja robiłem wstawki w błotniki z blachy ocynkowanej.
dużo kasy dokładasz do swojej belli? jak już wstawki to od strony pewnie 1000ak