-
1 załącznik(i)
Geometria GT
Witam,
Po wymianie opon na nowe zauważyłem że Bella nie ma zbieżności, odwiedziłem magików od geometrii którzy na wstępie stwierdzili że będzie problem bo konfiguracja nie jest fabryczna... mianowicie zawieszenie obniżone na sport kit novitec -35mm, lacie 18" 225/40.
Geometria samochodu jest dla mnie nowym tematem więc pytanie do was, czy ktoś z was ma sprawdzone wartości żeby wszystko śmigało jak należy?
W załączeniu wydruk obecnych ustawieńhttp://www.forum.alfaholicy.org/atta...sizerender.jpg
-
Niewiem dlaczego bedzie trudna , normalnie powinni Ci wszystko poustawiać jak oryginał , obiżenie nie jest tak duże że wprowadza jakieś wielkie zmiany , to tylko springi . Jak zejdę do auta postaram się wrzucić zdjecie z ustawieniami zbieżności z mojej alfy
-
nie jestem specem od geometrii ale zgodzę się z arquadiusy
Samo obniżenie w tym zakresie nie powinno zmieniać ustawień.
No chyba, że planujesz wycieczki na tor or smth ;)
Ale standardowo niech Ci ustawią jak oryginał.
A w ogóle to szczerze jeśli mają z tym jakikolwiek problem to zmień
może speca od geometrii bo to trochę dziwne, że robią problem
tylko przy obniżeniu i to wcale nie jakimś ekstremalnym
-
Dzięki serdeczne,
podbije do nich możliwie szybko i niech ustawiają ;)
-
jeśli masz ją obniżona to pewnie chodziło im o kąty nachylenia koła.
reszta przy sprawnych wahaczach powinna być w normie.
-
Geometria u mnie wyglądała następująco.
Podejście 1
Okazało się, że muszę wymienić całe zawieszenie - fakt moje niedopatrzenie trochę.
Podejście 2
Po około 1,5!! godziny grzebania Pan ustawił. Oczywiście dla 3,2 (mam 1.8). Dostałem wydruk i info, że z tyłu nie da się ustawić. Odchylenie 3*. Po wyjeździ stwierdziłem, że kierownica jest krzywo, więc za kilka dni zgłosiłem się na reklamację.
Podejście 3
Poprawa ustawienia zbieżności zajęła panu już tylko godzinę. Może dlatego, że zbliżał się termin zamknięcia zakładu. Po wyjeździe z warsztatu kierownica nadal nie byłą prosto. Znowu wróciłem wkurzony z reklamacją.
Podejście 4 (tego samego dnia co 3)
Tym razem Pan stwierdził, że wydziwiam. Jednak po ożywionej dyskusji pojął się znowu. Po 15 minutach grzebania. Robił coś innego niż poprzednio stwierdziła, że jest ok.
Efekt i tak mam lekko skrzywioną kierownicę i planuję usunąć to - tylko cierpliwości brak.
Po tym przejściu nie mam zaufania do geometrii.
PS. geometria komputerowa.
-
Niech zrobi najpierw tyl potem przod i zapewne sie uda.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
do geomtri mają tez blokade kierownicy to po 1:)po drugie problemjest o dobry zakład zeby i tył ustawił ładnie
-
U mnie ustawił w końcu tą zbieżność, ale kąty pochylania kół już bieda... przy założonym sport kit novitec na wirażu w prawo słyszę lewą oponę, wnioskuje że to właśnie przez kąt pochylenia. Mam nadzieje że nie skróci mi to znacząco żywotności opon.
Generalnie sprzęt na stacji wzór, ale 'magików' mają średnich... Bytom "Premio Opony-autoserwis" ul. strzelców bytomskich.
do ustawienia GT nie polecam :P czasami wyglądają jak dzieci we mgle :P
-
Trzeba bylo jechac do premio w Radzionkowie.
Kata pochylenia w GT seryjnym nie da sie regulowac.
Te zawieszenie novitecta ma regulacje wysokosci czy nie?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk