Witam... Temat na szybkiego. Egr zawór kupić nowy czy zaślepić?
Printable View
Witam... Temat na szybkiego. Egr zawór kupić nowy czy zaślepić?
mozna czesciowo zaslepic (blaszka z dziurkami) lub wyciac programowo i wtedy mozna calkowicie zaslepic
Możesz też zaślepić całkiem ale pojawi się błąd przepływu powietrza. Poza tym żadnych innych objawów.
Zaslepka z dziurkami tylko przy sprawnym egr. Jesli jest niesprawny to wywalic programowo i zaslepic, koszt chyba taki sam a spokoj na zawsze. Bez egr jest mocniejszy dół przy przyspieszaniu.
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Zazwyczaj większa liczba osób idzie na łatwiznę i po prostu kupuje zaślepkę zamiast wyczyścić w/w zawór.. Ja polecam konkretnie wyczyścić kupić pełną zaślepkę i wywiercić 3 dziurki - błąd nie pojawia się.
Ale to pod warunkiem, że egr jest po czyszczeniu sprawny.
Wyczyścić egr, wsadzić zaślepkę z dziurkami. Błąd pewnie sam zniknie po kilku odpaleniach, ew. można go samemu skasować przy pomocy kabla za 30zł.
Ooo to dobrze... kabel mam i zaślepke kupie i będzie mam nadzieje ze juz dobrze. A później błąd nie będzie wyskakiwal juz jak zaślepke z dziurkami dam?