-
Brak mocy do 2000obr
Witajcie od 2 tygodni mam problem z znacznym brakiem mocy do 2000obr, powyżej tej wartości auto zaczyna przyspieszać normalnie ( powiedzmy)
EGR sprawny, czyszczony kilka dni temu, nie był zatarty ani otwarty, działał poprawnie ale go dokładniej umyłem, po tym na chwile auto odżyło lecz nadal brak werwy
czy nieszczelność w układnie dolotowym badz układzie sterowania geometria turbiny może powodować taka przypadłość ?
ECU nie wywala żadnych błędów
-
Diagnostyka komputerowa powie wszystko:)
Brak błędów nie oznacza ze wszystko pracuje prawidłowo.
-
Odpowiem jak na FB. Zaślep całkowicie EGR na próbę.
Napisane z komóreczki!
-
jutro z rana zrobię diagnostykę i tez będę próbował zaślepić całkowicie EGR zobaczymy co z tego wyjdzie ;]
-
3 załącznik(i)
Witajcie zrobiłem testy przez MES na 4 biegu od około 1400 obr
doładowanie + masa powietrza z pełnym gazem od samego początku
masa powietrza 2 jazda spokojna na 5 biegu a gdzie widać skoki oczekiwanej masy jest pełny gaz
-
Kolego wykresy tu nic nie dają. Podaje się plik .csc spakowany np w zip. Po za tym sprawdź ten EGR!
-
1 załącznik(i)
EGR zaślepiony na probe jak mówiłeś pełna blaszka, zmian żadnych auto dalej jedzie jak jedzie ...
u mnie MES tworzy pliki CSV
w załączniku pliki CSV z MES z których utworzyłem wykresy
-
Kiedy wymieniałeś filtr powietrza? Czasami elektrozawór sterujący turbo też lubi sie zawiesić, czasem się jakiś syfek tam dostanie, dobrze go wyjąć i wypłukać.
Oczywiście sprawdzenie wszystkich wężyków od podciśnień nie zaszkodzi ale to raczej daje odwrotne rezultaty jak gdzies puszcza. Tzn. dół idzie ok ale u góry braki dziwności...
Sprawdź działanie kierownicy od turbiny (czy się rusza cięgło od gruszki jak podnosisz obroty). Jak się przytarła w otwartej pozycji to może dawać coś w tym stylu objaw.
-
Filtr powietrza zmieniany około 12-15t km, gdy robiłem sprzęgło sprawdzałem stan filtra i nie był zbytnio zabrudzony,
dźwigienka od sterowania turba można bez problemu poruszać palcem lecz według mnie jest to dość mały ruch
przy uruchomionym silniku i dodawaniu gazu widać jak rusza sie dźwigienka, choć przy mocniejszym wciśnięciu gazu i wyższych obrotach widać jak by lekki przeskok dźwigienki
-
Miałem taki sam problem. Sprawdzałeś wtryski? Wlałem buteleczkę millersa do samych wtrysków. Auto do dziś po tym zabiegu śmiga aż miło. Robiłem po tym przy okazji kontrolę wtrysków. Jest idealnie. Może masz zapchane wtryski...