Cześć,
Właśnie zauważyłem, że z jednej strony przerdziewiał, z tej strony chłodnica trzyma się na zderzaku, jak by nie on pewnie by wypdała.
Macie jakies patenty na to. Bo wygląda to na część zespoloną z sankami.
--
Pozdr.
Hubert
Printable View
Cześć,
Właśnie zauważyłem, że z jednej strony przerdziewiał, z tej strony chłodnica trzyma się na zderzaku, jak by nie on pewnie by wypdała.
Macie jakies patenty na to. Bo wygląda to na część zespoloną z sankami.
--
Pozdr.
Hubert
Belka pod chłodnice jest wymienna i to że koroduje to klasyka. Chyba to i wsporniki zderzaków to jedyne elementy nie ocynkowane i znak czasu je niszczy. Musisz szukać używki w świetnym stanie i sam ją zabezpieczyć. Albo nowa (ponoć da się kupić) za sporą sumkę :D dzwoń do ASO
Ten wspornik do sanek jest tylko przykręcony. Ogólnie częsty problem z tym że rdzewieją, przez co ciężko dostępne w używce nadającej się do założenia.
dzięki za info. Powiedzcie mi jeszcze czy we wszystkich wersjach silnikowych wspornik jest taki sam, czy muszę szukać od V6?
--
Pozdr.
Hubert
Ja coś kiedyś jak przez mgłę. 400zl bodajże? Aso. Ktoś z forum kupował chyba.
W 2009 kosztowała 170zl. W 2010 298zl. Wygrzebałem na alfaclubie i u nas.
Ostatnio pytałem w ASO - do JTD niedostępna. W sklepie z częściami do włoszczyzny gość był w stanie sprowadzić oryginalną za 480 zł. Do V6 nie pytałem.
EDYCJA: Na stronie fiat-autoparts belka do JTD kosztuje 807,86 zł, a do V6 848,24 zł i wygląda, że są dostępne :D
:D cena jak z Marsa!
Rain kupował z OC sprawcy :)