I stało się silnik do remontu. Jak wyciągnę jednostkę to opiszę więcej. Na 100% blok ma dziurę i wał się zatarl na panewkach. Takie to mam dziś ostatki
Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
Printable View
I stało się silnik do remontu. Jak wyciągnę jednostkę to opiszę więcej. Na 100% blok ma dziurę i wał się zatarl na panewkach. Takie to mam dziś ostatki
Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
Ahh ten dpf zabija wszystko :)
Wysłane z mojego SM-A500FU
Ciekawe. Wymień silnik na inny i ogień. Nie słyszałem jeszcze żeby JTD 16V strzeliło z korby :)
To się stało przy jakiejś forsownej jeździe? Bardzo rzadki przypadek w JTDm.
Ciekawe jaka była przyczyna. Silnik raczej do wymiany niż remontu.
Auto było po sofcie jakimś?
JDT też tak robią jeśli olej nie jest systematycznie zmieniany. Niestety.
Kup inny silnik i po sprawie. Nie ma co rozpaczać, bo tego juz nie uratuje.
Auto po sofcie prawie 1,5 roku, olej zmieniany co rok, nic się nie tluklo w silniku. Szukam obecnie silika
Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
Raczej stopiony tłok niż panewka.
Jak korba wyszła bokiem to zapewne tłok stopiony. LOL