-
2 załącznik(i)
Rozrząd - problem
Witam. Nie dawno zakupiłem Alfę 159. Czeka mnie wymiana rozrządu. Niestety albo stety postanowiłem sam zamówić rozrząd, aby mechanik nie włożył byle czego :) Zakupiłem Zestaw paska rozrządu + pompa wody GATES KP35623XS-1 na stronie iparts. Dzisiaj otrzymałem paczkę, obejrzałem co w niej było i z ciekawości zerknąłem pod maskę :) Okazało się, że pod maską mam pasek klinowy wielorowkowy ( paski wzdłuż ) a zakupiony przeze mnie rozrząd posiada paski wszerz. Co mam teraz zrobić? Pozostało mi odesłanie rozrządu czy jest możliwość dokupienia rolek tak aby można było ten rozrząd założyć?
Na zdjęciach jest zestaw który kupiłem i fragment rozrządu pod maską, aby było widać o co mi chodzi :)
-
-
Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o mechanikę, więc prosiłbym o wytłumaczenie z czym miałbym sobie jaja robić?
-
pasek rozrzadu to nie pasek osprzetu czesci kupiles dobre
-
-
aha... No to nie dziwię się Waszej reakcji :D Przynajmniej będziecie mieli co wnukom opowiadać :P A powiedzcie mi czy to co przyszło to kompletny zestaw? czy coś do tego jeszcze trzeba dokupić?
-
jeśli jesteś zielony w temacie mechaniki to się do niej nie bierz - tak będzie bezpieczniej dla wszystkich.
a w odpowiedzi na pytanie. kupiłeś dobry pasek, natomiast ten który sfotografowałeś w swoim aucie to pasek wieloklinowy/wielorowkowy - pasek osprzętu. Rzecz która odpowiada za coś zupełnie iinego. Pasek klinowy zlokalizowany jest w innym miejscu.Nad tym paskiem który sfotografowałeś. Jest pod obudową więc jest niewidoczny jeśli jej nie zdejmiesz
-
Na pierwszym zdjęciu masz pasek rozrządu, aby go zobaczyc w aucie musisz zdjac plastikową osłonę. Na drugim zdjęciu masz pasek od urządzeń pomocniczych - klima, pompa wspomagania, alternator.
-
Masz wszystko co potrzeba moga dojsc co najwyzej uszczelniacze w razie wyciekow
-