-
Praca na 3 cylindry
Miałem wczoraj taki dziwny efekt, na zimnym silniku, nie grzejąc go przed ruszeniem a dałem mu ciut w palnik bo się spieszyłem, auto zaczęło pracować na 3 cylindry, (Stelvio 280KM) trwało to może 4-5 sek. odpuściłem gaz dodałem i już było ok, najpierw pomyślałem że świece, mam nalatane 75 000 km ale sprawdziłem i świece były wymienione przy 60 000 km, tak jakby wilgoć na kablach, miał ktoś coś podobnego w 2.0T ?
-
U mnie na zimnym raz też tak się zrobiło jak dałem mocno w palnik. Odpuściłem gaz dodałem znowu i już było ok. Trwało to 2-3 sekundy.
Może to być problem z multiair.
Ktoś na forum miał podobny problem na zimno ale chyba trwało to dłużej. Wymienili mu Multiair na gwarancji.
-
Gęsty, zimny olej, który nie dochodzi wszędzie z odpowiednim ciśnieniem i nie daje możliwości pracy MA w idealny sposób może powodować spadek kompresji na którymś cylindrze i takie mogą być efekty.
Więc dawanie w piec na zimnym, szczególnie przy takich rozwiązaniach może być zgubne w skutkach.
-
Dzięki za sugestie, temat się już nie powtórzył , wezmę pod rozwagę co napisaliście
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Dziś temat się powtórzył, od razu po zapaleniu silnika, nierówna praca silnika przez ok 1 minutę , sam wyrównał , ruszyłem dopiero jak olej złapał 1 kreskę temp, podczas jazdy bez uwag
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Jedź z tym do serwisu. Zostaw im na noc i niech zdiagnozują. Błędów na desce Ci nie wywala?
-
Bez błędów, stało się to w odstępie tygodnia drugi raz, dziś bez problemu rano, pewno gowno znajda
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Co ile olej zmieniasz? Jaka była temperatura gdy zapalałeś?
-
Olej co 15 tkm, wczoraj było +5, dziś 0
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
mam tak samo. ostatnio nawet podczas jazdy (czyli jakąś minutę po odpaleniu) auto złapało pracę na 3 cylindry i szarpało (po odejmowaniu gazu i dodawaniu gazu). po 1 km jazdy wszystko było ok.