Cześć wszystkim. Od nie dawna jestem posiadaczką 159 1.9 jtdm, i mam pytanko czy w programie diagnostycznym wyłączę klapy wirowe, mam usunięte i słyszałam że trzeba je jeszcze wyłączyć komputerem.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Printable View
Cześć wszystkim. Od nie dawna jestem posiadaczką 159 1.9 jtdm, i mam pytanko czy w programie diagnostycznym wyłączę klapy wirowe, mam usunięte i słyszałam że trzeba je jeszcze wyłączyć komputerem.
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Tylko fizycznie.
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
A czy trzeba zaślepic
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Najlepiej zaslepic
Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka
A to nie będzie takiego skutku że może ta zaślepka wpaść do silnika
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Tak mi zrobiło z tymi klapami wirowymi że wpadło i silnik do remontu
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Klapy wirowe zaslepiasz czyli wyrywasz stare łopatki i wyjmujesz resztę (trzony z zębatkami) następnie otwory gwintujesz i wkręcasz na klej do gwintów śruby M8) zostawiasz sam sterownik i tyle. Nic nie musisz w programie ustawiać. Możesz też kupić alumioniowy kolektor od 156 i tylko przykręcić też sam sterownik.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Dziękuję bardzo
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz już te klapy usunięte (po pierwszym poście można tak wywnioskować) to nic więcej nie musisz robić. Sterownik klap pozostawić z podłączoną wtyczką, nie ma potrzeba programowania.
Tak usunięte zostały. Dzięki za pomoc
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka