-
vmax Alfa Romeo 155 v6
Koledzy mam takie może głupie pytanie jeżdżę sobie 155 v6, ale jakoś nie miałem okazji i w sumie nawet nie ma gdzie sprawdzić, mianowicie do ilu km/h da radę rozbujać taką alfę bo te fabryczne 215km/h wydaje mi się nie do końca prawdą. Osobiście jechałem 190 i patrząc na to jak przyspieszała to powinna chyba wiecej polecieć. Sprawdzał ktoś może??
-
to zależy od wielu czynników. masa (ile osób, bagaż, paliwo), koła, pochylenie drogi, wiatr, rodzaj benzyny no i oczywiście moc silnika, bo po paru latkach moc już ucieka.
myślę że 220km/h na luzie powinna osiągnąć, moja 2.0 miała 223 (GPS, na liczniku 230).
Poza tym w nazwie tematu powinno pisać o czym jest temat, i dział 155 byłby lepszym miejscem na temat niż HP.
-
Cd wpływu tych czynników to wiem jak to działa pracuję jako kierowca.
Sorry, że wrzuciłem to do hp, pomyślałem że to dość głupie pytanie wiec lepiej tam, zwłaszcza że nie jestem zwolennikiem takiego katowania.
-
Ja jechałem trasą Wyszkowską 200km/h swoją V6 i miałem wrażenie że ma jeszcze zapas pod pedałem gazu ale po przejechaniu paru kilometrów wystrzeliła mi chłodnica i skończyłem jazdę na holu do warsztatu na wymianę chłodnicy :D
-
a koledzy, 5 wam się kończy, czy silnik już nie daje rady napędzić?
-
patrząć na obrotomierz jadąc 200km/h widac że zapas jest więc chyba bardziej psychika siada niż możliwości silnika a druga sprawa to warunków do sprawdzenia ile faktycznie poleci V6 raczej nie ma
-
Pytam z ciekawości, bo skrzynie mam od 155. A widziałem na YouTube filmy z 164 2.0v6 TB zamykające skrzynie przy prędkości rzędu 240km/h. Ale jakby się krótsza okazała to bardzo bym się nie obraził ;]
-
No właśnie przy 190km/h obroty są pod nogą też jest po wciśnieciu gazu przyspiesza jeszcze tylko nasze drogi to ...... może był jakiś odważny.
-