wczoraj byłem na tej maszynie do klimy - nabiła i sprawdziła szczelność i wszystko ok, wiec co to u licha może być?? filtr kabinowy w zeszłym roku zmieniałem... dodam ze w zeszłym roku chodziła super..
Printable View
wczoraj byłem na tej maszynie do klimy - nabiła i sprawdziła szczelność i wszystko ok, wiec co to u licha może być?? filtr kabinowy w zeszłym roku zmieniałem... dodam ze w zeszłym roku chodziła super..
Najlepsze efekty uzyskasz przy włączonym obiegu zamkniętym. Filtr po roku może być już zabity i słabo przepuszczać powietrze.Albo to tylko Twoje odczucie , chwile to trwa zanim w aucie zrobi się naprawdę chłodno.
zmienie jeszcze ten filtr, bo jednak z 45tys na nim juz zrobiłem i czuć jakby mniejszą wydajność nadmuchu..
a ile tam czynnika w ogole wchodzi w układ?? bo mi chyba 700 nabili
a czy sprawdzili ci ciśnienia na obu złączach na wężach w trakcie pracy kompresora..?
Miałem tak w poprzedniej Vectrze...szczelność układu była, czynnik też, a klima nie chciała za bardzo chłodzić...dopiero po porównaniu ciśnień na wężach okazało się, że kompresor jest już na wykończeniu i nie jest w stanie odpowiednio już sprężać czynnika (nie wydawał żadnych podejrzanych dźwięków)...po rozebraniu go okazało się, że walnięta była płyta zaworowa, której nigdzie nie da się dokupić...
spreżarka była zmieniana przez poprzedniego własciciela czyli z dwa lata temu wiec powinna byc jeszcze ok..
chyba nowa była kupiona bo obudowa błyszczy jeszcze a rok temu w ogole wygladala jak nowa..
dzisiaj wyjąłem ten filtr i rzeczywiście wygląda tragicznie, wiec w pierwszej kolejności go wymienie...
Panowie jak wymienia sie ten filtr i ile on kosztuje?? Prosze o porade gdzie on sie znajduje i jak sie do niego dostac