Witam wszystkich. Ostatni zauważyłem w lusterku że zostawiam za sobą kupę czarnego dymu aż nic nie wiać chwilami jak przy gazuje z pod świateł i tak na każdym biegu co może być przyczyną ?
2,4 JTD 10v
Printable View
Witam wszystkich. Ostatni zauważyłem w lusterku że zostawiam za sobą kupę czarnego dymu aż nic nie wiać chwilami jak przy gazuje z pod świateł i tak na każdym biegu co może być przyczyną ?
2,4 JTD 10v
a wymieniałeś przepływomierz?? sprawdzałeś egr ? spewnościa te rzeczy potrzeba doprowadzić do porzadku. pozdro
przepływomierza nie wymieniałem a ile on kosztuje ? a egr chcę zaślepić czekam na zamówioną blaszkę
sprawdż przewód intercoolera,miałem tak w audi i też mi sadza z rury leciała . najprawdopodobniej to będzie to ( sprawdż dokładnie tą gumową rurę, pękła w jednym miejscu i prawie nie było widać tego pęknięcia a dziurka jednak była)
Mi ostatnio pękła właśnie ta rura idąca do intercoolera, kto był miesiąc temu pod Krokusem w Krakowie to widział co się działo :P, za rurę dałem 100zł i dym zniknął.
Dokładnie tak jak piszą koledzy - zacznij od sprawdzenia szczelności instalacji. Nie tylko cooler, ale również przewody za przepływką, zwrotny, EGR... - sprawdź wszystko - operacja może ciut czasochłonna, ale za to niezbyt skomplikowana. U mnie pęknięty przewód od coolera (wzdłuż, po wewnętrznej więc nie było widać) powodował kopcenie jak w lokomotywie (plus wyższe spalanie i minimalny spadek mocy), a komp pokazywał czujnik doładowania i coś jeszcze (ale tego nie pamiętam).
Po kombinowanej wymianie jest spox.
Znalazłem dziurę była w ostatniej giętej gumie przed turbiną ale jest problem bo nie mogę dostać jej nigdzie.A czy w 156 jest taka sama guma gięta jak w 166 ?
możesz dosztukować z jakiegokolwiek przewodu , byle srednica pasowała . Ja dosztukowałem z plastikowej rury pcv i skręciłem obejmami - , śmiga do dzisiaj :) ale widziałem na włsasne oczy też taki patent - taśma srebrna samoprzylepna ,to owinąć drutem i na to znowu taśma -działało jak złoto
jeśli mówisz o rurze między IC a turbo to ja kupowałem taką w firmie Tubes International. Rura z metalową spiralą w środku, olejoodporna, ciśnienie do 5 albo 6 barów. Za ten kawałek zapłaciłem niecałe 50zł, średnica pasuje jak trzeba, niestety tylko do połączenia IC-turbo. Połączenie IC-kolektor to średnica już typowo samochodowa i problem coś dopasować.