Witam.
Czy to prawda, ze w 2.0 16v ti/qv 145/146, przekladnia kierownicza ma od oporu do oporu 2,2 obrotu? Moglby to ktos sprawdzic z szanownych posiadaczy tych aut? Mam sprzeczne informacje co do tego faktu.
Z gory dzieki.
Printable View
Witam.
Czy to prawda, ze w 2.0 16v ti/qv 145/146, przekladnia kierownicza ma od oporu do oporu 2,2 obrotu? Moglby to ktos sprawdzic z szanownych posiadaczy tych aut? Mam sprzeczne informacje co do tego faktu.
Z gory dzieki.
no jakoś tak 2 z kawałkiem będzie
No wlasnie, podobno sa wersje 2,2 obrotu i 2,8. Nakrec filmik telefonem jak sie kreci kiera. Szukam takiej przekladni 2.2 i sie zastanawiam z czego dobrac.
zdecydowanie 2,2 obrotu i ani odrobiny więcej. przed chwilą sprawdzałem
Zgadza się;] Przy okazji może mi ktoś powiedzieć czy do Alfy 145 1.8 TS była opcja dokupić pakiet QV? Mam budę z 1.8, a jest fabrycznie obniżona, ma nakładki na progi, tylną lotkę, większe hamulce z przodu i właśnie bardziej bezpośredni układ kierowniczy, 2,2 obotu, a w poprzedniej, krajowej 1.6 było 2,8 obrotu i mniejsze tarcze, bo wchodziły koła 14" a do obecnej min. 15"
1,8 z tego co wiem miała ten sam układ hamulcowy co QV/ti
Zatem czy można uogólnić, że każda 145/146 2.0 16V TS ma przekladnie 2,2 obrotu ? Czy taka przekladnia byla tylko z pakietem qv a "zwykle" 2.0 mialo przekladnie 2.8 ?
No zwykle jak zwykle, niewazne czy ti czy qv. ;) Poszukam zatem maglownicy ze 145/146 2.0 TS jezeli faktycznie jest taka krotka. Dzieki za info!