Kontrolka ładowania... Pasek cały, auto pali...
Witam. Jestem tu nowy.
Znalazłem się tutaj, bo moja Alfa 156 1.8 TS zaczęła w końcu pokazywać rogi...
Więc może do rzeczy: Dziś spieszyłem się po pracy i trochę ją przeciągnąłem z pod świateł... Wskazówka obrotomierza poszła trochę powyżej 7tys a po chwili zapaliła się kontrolka ładowania...
Dojechałem do domu, myślałem, że wieloklin padł, lecz okazało się, że jest cały.
Szukałem w necie ale nie znalazłem odpowiedzi na ten objaw...
Auto o dziwo odpaliło jeszcze 2 razy i myślę, że i 3-ci odpali...
Moje pytanie brzmi: czy przyczyną palącej się kontrolki mogą być wykończone szczotki alternatora, regulator napięcia...? Nie jestem mechanikiem, AR mam krótko więc proszę o wyrozumiałość... ;)