w lewym kole puka mi zacisk od hamulca ma ktos jakis pomysl by to naprawic??
nie mam sprężynki trzymajacej zacisk z ta obudowa tylko ze nie mam jej od poczatku a puka od niedawna..
a moze ma ktos taka sprezne na sprzedaz??
Printable View
w lewym kole puka mi zacisk od hamulca ma ktos jakis pomysl by to naprawic??
nie mam sprężynki trzymajacej zacisk z ta obudowa tylko ze nie mam jej od poczatku a puka od niedawna..
a moze ma ktos taka sprezne na sprzedaz??
kolego taka sprężynka w aso, komplet na dwa koła kosztuje 22zł, może klocek starł ci się, zacisk odgiął trochę przez to i puka o felgę, ja tak miałem z zimówkami, najlepiej jedź do aso kup sprężynkę i załóż, jak dalej bd pukało, to rozkręć zacisk, i zetrzyj klocek tak aby był równy, bo teraz pewnie masz krzywo starty
zauważyłem ze klocki sa poprostu luzne maja okolo1,5mm luzu i one tak pukaja, tarcza od wewnetrznej strony sa nierowno scierane;/ przelozylem ta sprezynke z prawego kola na lewe jazda probna byla bardzo niebezpieczna dalej puka ale niemialem wogole hamulca trzeba bylo pompowac...od czego zaczac naprawe by pozbyc sie tego luzu?? mi sie wydaje ze od tarczy jutro spróbuje odpowietrzyc te kolo ale watpie zeby to cos dalo;/
najpierw to sprawdź grubosć klocka, i porównaj do oryginału, z tarczą tak samo, zmierz ile ma twoja i ile ma oryginalna- wymiary choćby na allgero
wymienie tracze bo jednak juz dawno temu powinny byc wymienione;/ Jakie tarcze polecacie?? bo teraz alfa hamuje idealnie mam leprze hamulce niz ojciec w C5 a on ma 35tys km na liczniku niechcial bym tego zepsuc ale nie chce tez tez na tarcze wydac calej wyplaty:) mam jeszcze pytanie... sciagal juz ktos z was tarcze z przodu?? moze ktos opisze jak to sie robi?? jakie probley napotkal??
trzeba sie nagimnastykowac ale problemow zadnych wiekszych nie ma. pamietaj by bardzo uwazac gdyz na poczatku bedzie hamowac znacznie gorzej (klocki musza sie ulozyc do tarcz)
Wystarczy zdjąć koło, zdjąć zacisk i wykręcić trzpień pomiędzy dwoma otworami (klucz 10 albo 12):
Załącznik 32761
(Zdjęcie poglądowe)
Dalej tarcza powinna zejść gładko. Jeśli nie to trzeba odkręcić drugą część zacisku.
A jeszcze mi kolego powiedz czy wystraczy odkrecic zacisk poprzez wykrecenie dwoch srob na imbus?? to sa te prowadnice tak??
Co myslicie o tych kompletach??
1. http://moto.allegro.pl/tarcze-roting...755942514.html
lub
2. http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki...775612264.html