-
1 załącznik(i)
Wysoki spalanie 2.0 TS
Mam wrażenie że niestety bella coś za dużo mi pali. W mieście wychodzi jakieś 14,5 l/100km i to bez szaleństw. Jazda spokojna samochód w nocy w garażu w którym jest ok 20 stopni a spalanie na takim poziomie. Wrzucam wykresy z FESa. Jak ktoś może jakoś to zinterpretować to będę wdzięczny.
Załącznik 36469
-
- jak możesz to daj zrzut parametrów adaptacyjnych.
- jak wygląda parametr Catalyst warning, temperatura katalizatora, fuel consumption, throtle lower limit self-adaptation.
- nie wiem czy FES mierzy te wszystkie parametry i je podaje poprawnie.
--
http://img11.imageshack.us/img11/7261/fratra.th.jpg
--
-
Możesz mi powiedzieć dokładnie które parametry w alfadiagu zmierzyć i wrzucić bo jestem zielony w tej kwestii. I pytanie jeszcze ważniejsze czy da się to zrobić w wersji demo?
-
Jak dla mnie przepływ powietrza za mały
-
mam AR147 2.0 TS i pali podobnie. po miescie jak jezdze to srednio w okolicach 13 l , jak wyjade na trase potrafi zbic do 9 l .
-
Komputery, wykresy owszem ważna rzecz.
Ale z doświadczenia wiem że na duże spalanie wpływ ma ogólny mechaniczny stan auta.
Jeśli będzie : zła zbieżność , złe ciśnienie w kołach , zatarte łożyska , blokujące hamulce , przepuszczający termostat ,
zapchany filtr powietrza , złe paliwo , ciężka noga .
To żadne zmiany parametrów kompa nie są wstanie zmniejszyć spalania.
-
ciśnienie jest ok, termostat też ok. temperatura czały czas 90 ogrzewanie idealnie działa, filtr do wymiany ale nie sądzę żeby jakoś bardzo drastycznie zmienił spalanie ale wymienie w przyszłym tyg. reszta rzeczy do sprawdzenia problem tylko w tym, że komputerem mogę sobie sprawdzić sam za darmo a z resztą rzeczy musze jechać do mechanika także wolę zacząć od tego :)
-
mógłby mi ktoś powiedzieć które konkretnie rzeczy zbadać alfadiagiem?
-
1 załącznik(i)