Tak podczas jazdy, spalnie wzrosło chyba ze 3 litry na trasie. Trwało to przez jakieś 30 km, przy czym nie zapaliła się ikonka wypalania DPF'u.
Jak myślicie wypalał się DPF?
Printable View
Tak podczas jazdy, spalnie wzrosło chyba ze 3 litry na trasie. Trwało to przez jakieś 30 km, przy czym nie zapaliła się ikonka wypalania DPF'u.
Jak myślicie wypalał się DPF?
Dziekuję za informację. Z tą kontrolką DPF to wydawało mi się że jest, bo w jakiejś instrukcji ją widziałem, ale może to tylko przeoczenie.
oczywiście, że jest kontrolka DPF, zapala się wtedy gdy poziom zapchania DPF uniemożliwia jego standardowe wypalenie.
To ja jeszcze z insrukcji.
Gdy filtr cząstek stałych jest zatkany (całkowicie) w zestawie wskaźników zapala się lampka sygnalizacyjna (w niektórych wersjach na wyświetlaczu ukaże się symbol DPF). W tym przypadku zaleca się kontynuowanie jazdy, aż zgaśnie lampka sygnalizacyjna (lub z wyświetlacza zniknie symbol DPF).
Czyli po ludzku, jak się zapali to pasuje jeździć dopóki nie zgaśnie.
dokładnie, ale sam filtr wypala się częściej niż wskazuje zapalenie się kontrolki, Zapalenie się kontrolki to ostatnie ostrzeżenie ;)
Hmm.. to ja zrobiłem 4tys km i jeszcze nie zauważyłem wypalania:o
To ciekawe :) że nie zauważyłeś. U mnie wzrost spalania jest znaczny i zaraz widzę, a wypalanie trwa około 10km.
aro ale nie każdy obserwuje chwilowe spalanie ;)
Normalnie jak jedziesz i nie obserwujesz wszystkiego cały czas, to nie jesteś w stanie zauważyć procesu wypalania DPF jeśli wszystko przebiega prawidłowo